Güzellik algısı saçmaligi siz ne dusunuyorsunuz?

Güzellik algısı denen saçma sapan bir şey var bu ilk okullara kadar inmiş dün kardeşim arkadaşı 2 kişi kendisi ve diğer arkadaşı arasında seçim yapacakmış hangisi daha güzelse onla fotoğraf cekilecekmis diye sacmalamislar 4. Sınıflar bu arada neyse her yaşa bakıyorum özellikle 15 -25 arası kizlarin çoğu aynı küçük cocuklar kadın gibi giyiniyor saçma sapan bir şey bence güzellik algısına uymayanlarj dişliyorlar

Güzellik algısı saçmaligi siz ne dusunuyorsunuz?
Cevapla