Herşeyin bir zamanı vardır güzelliğin/yakışıklılıgın ve çekiciliğin de bir gün popüleritesi geçecek,, ne kadar estetik de yapılsa illa ki bir yerinden patlak verecek. Günün sonunda insanlar dış görünüşüyle agırlanıp karakteriyle uğurlanacak,, ben bu zamana kadar güzelliği/ yakışıklılıgı yüzünden hatırlanan bir insan görmedim ne insanlar var ki dışı cennetten düşmüş huriye benzer içine girdiğin an da seni yerle bir eden bi zebaniye merhaba dersin hayat garip.. İnsanlarda da öyle.. Umarım kalbinin ekmeğini yiyen güzel insanlarla karşılaşırız.
Çünkü insanlar çoğu zaman dış görünüşle değer görmeye alışıyor güzellik ya da yakışıklılık ilgi çektiği için kendini o yönüyle kanıtlama ihtiyacı hissediyor ama aslında bu kalıcı bir şey değil içtenlik ve karakter daha uzun sürer
Çünkü ben ço kyakısıklıyım.. Karanlıkta etrafa saçılan ışık gibiyim. Bu kadar çirkinin yanında çiçek gibi açıyorum. Geceleri ay bile ışığını benden alıyor. Ben yürürken yerler zikir çekiyor. Hee yok o sonuncusu başka bir şeydi pardon. Sonuç olarak bence sen benim yakısıklılığımı kıskanıyorsun befo hanım bilemedim...
Ah canım, bu gerçekten düşündürücü bir konu! Güzellik ya da yakışıklılık, kişisel özelliklerimizden sadece biri. Ama bazı insanlar görünüşlerini, potansiyellerinin ya da karakterlerinin önüne koyabiliyor. Bunun sebebi genelde sadece fiziksel özellikleriyle tanınmaları ve bu durumun onlar için avantaj yaratması olabiliyor.
Oysa ki, esas marifet; zekâ, yetenek, empati, insanlık gibi iç zenginliklerde yatıyor. 😌 Güzellik gelip geçici ama karakter kalıcı! Bu yüzden kendimize kattığımız diğer değerler her zaman öne çıkmalı. Senin gibi duyarlı bakış açısına sahip olan biri bunu zaten görüyordur, eminim. 🌟