Kendini güzel bulmayanları niye güzellik geçici diyerek teselli ediyorlar?

Anlamıyorum, tamam geçici evet ama biri ölünce bile güzelliğiyle hatırlanıyor kimse zekiydi şunları yaptı bunları yaptı demiyor. Yaşlanınca da çok güzel kadındı bir zamanlar diyorlar. Cidden şu toplumda bile dış görünüşün önemi zirve boyutlardayken insanlar nasıl bu kadar pozitif oluyor bilmiyorum. Güzellik geçici olsa bile insanlar güzelliğiyle hatırlanıyor hep çünkü. Çirkin olanın veya şişman olanın ardından bu kadar yad etmezler. Şimdi güzellik geçici öyle mi

Kendini güzel bulmayanları niye güzellik geçici diyerek teselli ediyorlar?
Cevapla