Kaybettiğin her şeyin sorumlusu sen misin? 
Belki bir gün özlersin, çünkü ben özlemiyorum.. 🦁


Bazen, bazı şeyler insanın kendi elinde olmuyor maalesef. Yoksa kim kaybetmez ister ki? Suçlu hissettiğim anlar sıkça oldu benim de.
Cevap
4Cevap
Kaybettiğim için üzgünüm kötü hissediyorum ama bir suçum yok. Sadece çok özlüyorum.
Kaybettiğim bir şey yok, onlar anca kurtulduklarımdır.
Suçlu hissetmedim
Ben asla kaybetmem.. Ya kazanırım ya tecrübe edinirim.. Egoistlik yapcam sanmıştınız..
Yapabilirsin benim sorularımda büyü hariç her şey serbest
Evet, sonra boşveriyorum şu an kaybettiğin hiç umrumda değil mesala
Kaybettiğim*
Aferunn
Ben bir şey kaybetmem yalnızca kazanırım. Beni kaybeden her şey, herkes kendi iç dünyasında suçluluk çeker 😎🚬
Diye atıp tutayım
Kaybettiklerimin bir kazanç olmadığını kim bilebilir
Olmuş olan olanların en iyisi olduğu için olmuştur
kaybediyorsam belki de olmasi gerektiği içindir.. kaybetmemeye çalışmak uğraşmak beni yordu
herkesin kontrol sınırı belli bir yere kadar. çoğu zaman bu böyledir. her şey zaaaart diye oluverir.
Kazanamamak benim suçum değil lakin kaybettiklerim benim seçimim
Bazı durumlarda evet ama "bazı".
şu ana kadar kendımı sorumlu hıssettıgım tek bişi var
Kaybetmedim çok güzel arındımm 😄
Hayır yine olsa yine kayebderdim kendimi ☺️
Evet birçok kez..
Tam hissediyordum ki çıktı geldi oğlum
Arada sırada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?