
Her türlü davranışı kendine yakıştırabiliyorlar, canım kendimciler işte.😅

Her türlü davranışı kendine yakıştırabiliyorlar, canım kendimciler işte.😅
Her durum içinde kendini haklı görüyorsa sürekli böyle bir kendi kendini pohpohlatma İhtiyacı duyuyorsa daha o kadar çok şey yazılabilir ki bunu o kadar çok yaşadım ki ekjdjd artık sadece selam vermesinden bile anlayabiliyorum bir insanın egosu yüksek olup olmadığını
Sadece selamla he, yok artık. Dkkd
Aştım artık bu işte jdjdj
Cevap
6Cevap
Sürekli ben ile başlayan cümleler kuruyorsa, eleştiriye kapalıysa , kendini övüyorsa anlarım
Evden ırak olsun bunlar dkkdo
Eğer sürekli kendini övüyorsa
Kendimi tanıdığım için kendim gibi birini anlarım şhlghdkdg
Kendilerine bunu demezler. Djd
Ben farklı boyutum lhljjkş güven veren ama güvenmeyen egoist
Valla büyük çelişki var ama beni aşıyor şu an. Hangi kategoriye sığdırsam bilemedim.😕
boş ver 😅
Shhsj
Sağol, halim yoktu zaten
Yaptığı en küçük başarıyı "ben" diye niteliyorsa, ňet egoisttir.
Başarıya gerek var mı ki djjd
Bana hiç bir soru sormuyor ise, beni tanımak adın bir çabası yoksa egoisttir.
egoist kişilerin yarısından çoğunda aşağılık kompleksi bulunur.
"Ben" dilini çok kullanıp, kendini devamlı övüyorsa...
Bencil oluşları kendilerini ele verir zaten. Konuşmaları bu konuda rehber olacaktır.
Kendi duygularından davranışların ödün vermeyen karşidakinin ne düşündüğünü önemsemiyosa sadece ben diyorsa ve dünya umrunda değil ben mükemmel diyorsa egoist olduğunu anlarim benim de var böyle insanlar hayatımda
Yapınması yeterli olur.
Hareketlerinden ele verir kendisini..
Hemen sinirlenir
Soru sorarak
Mütevazi ayakları yapıp iltifat toplayanlar..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?