Kendi ten renginden dolayı kendimden nefret etmeye başladım napabilirim?

Erkeklerin güzellik algısı yüzünden kendimden soğudum buğday tenliyim beyaz olmadığım için kendimden nefret ediyorum devamlı kafamda bu var hemde üç senedir felan böyleyim psi bozuldu kimseye söyleyip çaktırmamaya çalışıyorum ama içime ata ata çok kötü oldum hiç güzel değilim diyip ağlayasım var ama bunu yapacak biri değilim hep içimde aklımda günde bir çok kez aklıma geliyor ne zaman beyaz tenli birini görsem imreniyorum ya diyorum keşke bende böyle olsam ve çok üzgünüm napabilirim psikiyatri çözüm olur mu

Kendi ten renginden dolayı kendimden nefret etmeye başladım napabilirim?
Cevapla