Göz teması kuramadigim için kendimden nefret ediyorum?

Kimse beni anlamıyor. Öyle kolay göz teması kurabilen biri değilim ailemle de böyleyim. Cogu kişide bunu bildiği için ailemden nefret ettiğimi sanıyor ama gerçekten öyle bir durum yok. Sadece göz teması kuramadigim için kendimden nefret ediyorum. Ama insanların bunu yanlış anlaması beni çok üzüyor. Ne yapmalıyım?
Göz teması kuramadigim için kendimden nefret ediyorum?
Cevapla