Hayatım boyunca çirkin yönlerimi görenler çirkin kız diye laf attı ama bembeyaz süt gibi tenim simsiyah kıvır saçım var?

Kaşlarım çok güzel sık ve şekilli kalem gibi kalınlığı güzel ve biraz yukarda. Eski sevgilim kaşıma bayılıyordu pespembe dudaklarım var göz şeklim de süper ve burnun biraz büyük orta hatta büyük değil orta diyolar. Normal yani ama bazı insanlar genel olarak baktıgında bu güzelliğimi göremiyor ve çirkin diye laf atıyor yıllardır :( gayet güzel değil miyim? Çok tatlı bembeyaz pembe dudak vücudum da erkeklerin tercihi harika. ama işlerine gelmeyince belki de çirkin diyorlar :( dayanamıcam artık hak ettiğim gibi muamele göremiyorum. Hep çok güzel biri olmama rağmen çirkin lafı yedim hayat beni manipüle ediyor resmen. Şaka mı bu insanlar?

Güncellemeler
+1 yıl
En sonunda kabul edip evet çirkinim diye kendime zarar vericemama ya dünyalar güzeli olduum özelliklerimi görmediklerini ya da fotolarda tam yansıtmak zorunda da değilim yansıtamadıgım için hep kara felan sandılar süt gibi kıza kara Arap bile dediler. Şaka gibi. Çok üzülüyorum değerim bilinmiyor. Ben kendime bişi yapınca çok güzeldin aslında diyecekler galiba bu hayat neden böyle
Hayatım boyunca çirkin yönlerimi görenler çirkin kız diye laf attı ama bembeyaz süt gibi tenim simsiyah kıvır saçım var?
Cevapla