Çocukken güzeldim büyüdüm çirkinleştim mi diyorsunuz tam tersi mi?

İnsanın evreleri vardır, kimi giderek güzelleşir kimi ise giderek maalesef eski sevimliliğini filan kaybeder. Ben çocukken ve bebekken çok güzelmişim ergenlikte inanılmaz çirkin, öyle böyle değil, şimdiyse yine güzelim. Tabi bu benim görüşüm, size göre siz nasıldınız nasıl oldunuz?
Çocukken güzeldim büyüdüm çirkinleştim mi diyorsunuz tam tersi mi?
Cevapla