4 5 yaşlarında çok güzelken büyüyünce çok çirkin oldum neden yaa?

Bko gibi oldum ergenlikte bozulmaya başladım şimdi çocukluğumı görenler inanmıyor o olduğuma napcam benm 😫
4 5 yaşlarında çok güzelken büyüyünce çok çirkin oldum neden yaa?
Cevapla