Ten rengim yüzünden kendimi çirkin hissediyorum?

normalde çok iltifat alan biriyim. kaşım gözüm burnum dudağım dişlerim her şey güzel ama esmerim. öyle kara falan değilim ama esmerim yani. ve gerçekten sevmiyorum bunu. güzel araplara benziyosun diyenler falan da oluyodu araplara benzetilmekteb nefret ediyorum sırf tenim esmer diye. nasıl yenebilirim bunu? tüm güzelliklerimi görmemi engelliyo bu durum

Ten rengim yüzünden kendimi çirkin hissediyorum?
Cevapla