Akıl kalp en çok çatışan ikili :) siz karar verirken en çok hangisi baskın oluyor?
Mantık
Kalp
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Akıl kalp en çok çatışan ikili :) siz karar verirken en çok hangisi baskın oluyor?
Kalbimin arzuladığı şeyi elde etmek için mantığımı kullanmayı seçiyorum. Örneğin mutlu bir hayat ve güvenilir bir eş istiyorum. Öncelikle bir kariyer ve yeterince para kazanmalıyım. Bu yüzden mantığımı kullanıyorum. Ve kendimi bu konularda geliştiriyorum. Güvenilir ve mutlu bir evlilik için birçok insanla iletişim kuruyorum , birçok kitap okuyorum ve tecrübe ediniyorum. Bu yaptıklarım genellikle sıkıcı ve keyif vermiyor. Bazen acı tecrübeler olduğu zaman da olmuyor değil. Ancak kalbimin istediğini elde etmemin yolu bu olduğu için yine mantığımı kullanıyorum.
Cevap
4Cevap
Mantık daha iyi.. Keyifli günler..
mantık tabi ki
Lisede bununla ilgili bir konusma yapmistim, aklima o geldi. Ikisi de birbirine cok zit olabiliyor. Duygularla hareket etmek biraz daha hassas kisilikte olanlarin yaptigi bir seye benzetiyorum ve melankolik kisilerin.
melankoliye düşme sebebidir. hiç gerek yoktur böyle şeylere
Aşk meşk olaylarını kalbime geri kalanı mantgma göre
Kalp en güzel seçenek ama bazı durumlarda aklıda kullanırım
Kalbimle karar vermek istiyorum ama ne yazık ki sonunda beyin baskın taraf olarak galip geliyor :/
Mantık kesinlikle duygusal yaklaşırsam hata yaparım hep
Herkes kalbinin ekmeğini yer diyorum sadece ☺️
Kalbime göre alıyorum ama hata yapıyorum biliyorum
Kalp ile karar verme eskide kaldı artık.
Mantıkla karar alınması gerek
Mantık
mantıkla yaklaşmak en iyisi gibi
Mantık
Mantiga
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?