Duygularının ve düşüncelerinin üzerini örtüyor musun yoksa sonuna kadar yaşıyor musun?

Duygularının ve düşüncelerinin üzerini örtüyor musun yoksa sonuna kadar yaşıyor musun?

Kesinlikle sonuna kadar örtüyorum. Mesela evlilik hep istediğim bir şeydi olmadı ve bu hissi sürekli bastırıyorum. Olmadı ve yaşta geçiyor. Özellikle ailem üzülmesin diye sanki her şey güllük gülistanlık gibi davranıyorum. Evet bu zarar veriyor. Ama onlara zarar vereceğine bende kalsın daha iyi diyorum. Çevremdeki insanlar bunu dert edinsin istemiyorum. Kendimce yaşayıp gidiyorum. Allah tan dileğim en azından bu dünyada sağlıklı yaşayabilecek kadar gücüm olsun. Emaneti teslim ettikten sonra şükür der geçeriz yerimize.
Örtülü olanlar var. Cıbıldak olanlar var. Ne gerekiyorsa onu yapıyorum sadece. Her doğru her yerde söylenmediği gibi, her is açıkta olmamalı bana göre.
Akşam filme git.
Neresi orası ya cin köyü mü ahah
O zaman gelir seni almayas
Başka neyi bekliyorsun
Faldan büyüden öğrenirim nasılsa
Falcı büyücü muskacı ohooo
Bu böyle söylenmez ama muskalarım seni tamam ajsjsjs
Bugün kapalıyız yarın uğra elimde istediğin muska kalmış mı bakayım ajdjd Aslanlar ne yapıyor sana acaba :d
Gandalf gelse seni Aslandan koruyamaz ajkddkd
Huyuna suyuna gitmeyi ajsjs
E napıyım sürekli ağlıyorsun bu sefer güldüreyim dedim hahah. Ayakları ağrıyormuş gidemezmiş bir yere 😏
E üzül bi zahmet 46 numara ayaklı olmak kolay değil xd
Duygularımı ve düşüncelerimin asla üstünü örtmem her daim onların arkasında dururum ve elimden geldiğince yaşamaya çalışırım. Duygularımın ve düşüncelerimin üstüne örtmek asla benlik bir durum değil her daim gerçek hislerim gerçek düşüncelerim ortada durur bunu benimseyen insanlar olsa da olmasa da ben bunu gizlemekten çekinmem.
Cevap
45Cevap
Yaşıyorum ama duygularım yok bugünlerde
Genel olarak örtüyorum. Pek hissettirmem neler yaşadığımı. Hissettirsem bile bu sadece benim için özel olan insanlar için geçerli olur
Şefkat ve merhameti maksimize diğer duygularımı minimize etmeye çalışıyorum. Bunun için de en iyi yöntem doğayla, kitaplarımla, kendimle baş başa kalmam...
Pek duygulara göre hareket eden biri değilim. Düşüncelerime gelirsek genelde onları örtüyorum çünkü benimle aynı düşüncelere sahip insan yok
Her zaman üstünü örterek yaşadım çünki anlayacak dinleyecek kalitede birilerinin olmadığını düşünüyorum
Nasıl ki her doğru her zaman her yerde söylenmez duygu ve düşüncede buna dahildir. Yeri ve zamanıysa yaşanır yoksa üstü örtülür.
Üzerini örttüğüm duygularım da var sonuna kadar yaşadığım duygularım da.. kontrol bende yani, duygulara engel olamazsın ama zaptedebilirsin
Örtmem gereken yerde örterim, söylemem gereken yerde de söyler, yaşarım.
Erdemli insan olmanın gereği budur.
Tamamen karşı tarafa bağlı bu. Eğer oda benimle aynı duygulara sahip değil ise üzerini örterim.
Yapışması geren neyse onu yapabiliyorum genelde ufak tefek istisnalar dışında.
Maalesef birkismini yaşar birkismini yaşayamıyoruz
Dibini sıyırıp, en son emiyorum🙂 Yok öyle, artık bırakmak🙂
Hayata bir daha gelmeyeceğim. yasamaya calisiyorum ve buna kimse engel olamaz.. nokta
Aile ortamında espirili neşeli biriyimdir.. Acı çektiğimi hiç kimseye belli etmem..
Ben hislerimi belli eder açık olurum şu dünyadaki en saçma şey duyguları bastırmak ne gerek var söyle Kurtul karşılığı yoksada yoluna devam edersin ben öyle yapıyorum
Pek örtmem, içimden geldiği gibi davranıyorum
Her halükarda yaşıyorum😂😂 Koşul zaman mekan fark etmez😂😂
İçinde bulunduğum duruma göre her şeyin yeri zamanı var
Örtülü olması gerekenleri örtüyorum diğerleri genelde açık
İnsan bastırdığı duygunun esiri olur, mümkün mertebe yaşamaya çalışıyorum
Sonuna kadar yaşarım dünyaya bir kere geldik bidahasi olmicak keskekerle dolu bir hayat istemiyorum
Duygularımı sonsuz yaşarım
Yaşıyorum çünkü ise yaramaz bir hayatım var çekilmiyor beni anlamayanlar çok saygı duyan hiç yok bu yüzden duygularımı yaşıyorum buda toplumda dışlanmış duruma düşürüyor beni
Sevdiğime açılırsam herşeyim ile saydam olurum. Bazı sırları vermem tabi.
Sonuna kadar kafamın beni götürdüğü yere kadar dağıtıyorum
Bazı duygularımı zirvede yaşamayı seviyorum..
Ben duygularımı çabuk ortaya döküyorum gizlesem bile belli ediyorum ve bu bence kötü bir şey
Hepsi örtülü valla hiçbirini yaşayamıyorum
Duygularımı saklarım ama düşüncelerimi saklamam
Örtmeyi tercih ediyorum çoğunlukla
Gözlerime bakan anlar ne hissettiğimi
Yasama taalraftariyim
Duruma be konuya göre değişir
Yaşıyorum
Duygu ve düşüncelerimin üzerini örtüyorum
sonuna kadar yaşıyorum
Örtüyorum. hiç açamam.
Sanırım örte örte boğulmasına neden oldum
Bir kısmını örtüyorum, gereken kısmı..
İmkanlara ve duruma göre değişiyor
Sonuna kadar yasiyorum
Havalar soğudu, örtmek lazım.
Şartlar uygunsa yaşarım
Üzerini örtmekte daha başarılıyım..
Sonuna kadar yaşıyorum, ama tek başıma kaldığımda.
Yaşayamadığım için örtmek zorundayım.
Sonuna kadar yasamaya çalışıyorum 😊😊
Örtüyorum ama bir tarafı açık kalıyor üşütüyor
Duygu çok önemli
Üzerini örtüyorum
Orterim
Patlak verene kadar sonuna kadar örterim
Değişiyor bazen
Sonuna kadar
Örtüyorum
Yaşarım
Yaşıyorum.
Yaşıyorumm.
Açığa vuruyorum.
Hiçbiri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?