Kendimi yetersiz ve bilgisiz hissettirildim. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar benim için önemli Bi durum. Şöyle ki icraatları olan Bi iş insanı Bi vekil başkan vs sizce önemli olan bu insanları ailesini bilmek midir işte kaç kardeşi var kaç soyadı var nedir falan. Yoksa yaptığı icraatlar getirdiği kolaylıklar yönetim biçimi falan mıdır. Bana sırf kaç kardeşi olduğunu bilmediğim için bilgisizmişim gibi hissettirdi.
İsim vermek istemiyorum çünkü önyargıyla yaklaşılacak biri ben bir kardeşi olduğunu düşünüyordum çünkü çoğunluk öyle biliyo ama 6 kardeşmiş fakat icraatlarini yaptığı sağladığı kolaylıklara falan gayet hakimim sırf kardeşlerini bilmediğim için bilgisizmişim gibi lanse edildi halbuki sonradan gördüm ki kendi söylediği sayıda yanlışmış

Kendimi yetersiz ve bilgisiz hissettirildim. Ne yapmalıyım?
Cevapla