VVaktimi Çok boş geçiriyorum. Kendimi yetersiz ve bilgisiz hissediyorum. Ne yapabilirim?

Sürekli biriyle mesajlaşıyorum. Oyun, dizi film alışkanlığım yok. Sosyal medya da vakit öldürüyorum.
Kitap okumayı severdim ama okumuyorum. 50 günlük bir tatilim vardı. Bomboş geçti. Çok pişmanım.
VVaktimi Çok boş geçiriyorum. Kendimi yetersiz ve bilgisiz hissediyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla