Kendimi kötü hissediyorum kendime gelmem için bişeyler önerin?

Son zamanlarda kendimi kötü hissediyorum. Yalnız ve yorgun...
Kendimi kötü hissediyorum. Kendime güvenim azaldı, özgüvenim düştü, asosyal oldum , insanlarla ilişkilerim zayıfladı ve zarar gördü. Son zamanlarda hiçbişey yapasım gelmiyor dünyadan soğuduğumu hissediyorum, insanlardan.. yaptıkları beni şaşırtmıyo insan sarrafı oldum diyebilirim. Bunları yazıyorum çünkü gerçekten sıkıldım. bıktım. Benim bu soruyu sorma amacım kendime gelmemde bana yardımcı olmanız.. Kendimi kötü hissediyorum kendime gelmem için bişeyler önerin?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Kendimi kötü hissediyorum kendime gelmem için bişeyler önerin?
Cevapla