Son zamanlarda kendimi kötü hissediyorum. Yalnız ve yorgun...
Kendimi kötü hissediyorum. Kendime güvenim azaldı, özgüvenim düştü, asosyal oldum , insanlarla ilişkilerim zayıfladı ve zarar gördü. Son zamanlarda hiçbişey yapasım gelmiyor dünyadan soğuduğumu hissediyorum, insanlardan.. yaptıkları beni şaşırtmıyo insan sarrafı oldum diyebilirim. Bunları yazıyorum çünkü gerçekten sıkıldım. bıktım. Benim bu soruyu sorma amacım kendime gelmemde bana yardımcı olmanız.. Kendimi kötü hissediyorum kendime gelmem için bişeyler önerin?
Kendimi kötü hissediyorum. Kendime güvenim azaldı, özgüvenim düştü, asosyal oldum , insanlarla ilişkilerim zayıfladı ve zarar gördü. Son zamanlarda hiçbişey yapasım gelmiyor dünyadan soğuduğumu hissediyorum, insanlardan.. yaptıkları beni şaşırtmıyo insan sarrafı oldum diyebilirim. Bunları yazıyorum çünkü gerçekten sıkıldım. bıktım. Benim bu soruyu sorma amacım kendime gelmemde bana yardımcı olmanız.. Kendimi kötü hissediyorum kendime gelmem için bişeyler önerin?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer