Öncellikle merhaba bunu yazarken beynimde binbir tür olay oluyor sizofreniye doğrumu gidiyorum. İçimde atamadığim bir dert var yardımcı olabilirmisiniz.
Çocuklugum normal birisi olarak geçirdim sessiz sakin olarak büyüdüm.
İnsanlardan hep kaçtım biraz değil asosyel birisiydim taki insanların arasına katılmama gerektiğini farkedene kadsr fakat büyüdüğüm cevredeki yaşıtlarımdan nefret ediyordum herkes kavgacı her türlü pisligi yapan insanlardı. Lisede ailemin istegiyle düz liseye gittim anadolu lisesi kalitesinde egitim veriyolardı orda sınıf tekrarı yaptım okul degisikligi yapmak istedim fakat hic bir okul kabul etmedi tekirdagına gitmek zorunda kaldim 1 sene orda sevebilecegim bir bölüm okudum bilgisayar bölümüne gittim tekrardan semtimdeki okula gittim okulu bitirdim sınava çalışmadım çalışmak istedim fakat bunu başaramadım bu arada bunlar olurken toplam 4 5 kişiyle gorusuyordumdur.
Lise bitti üniversite kayıtları başladı ALLAH benden önce anamın babamı yanına almasın ALLAH razı olsun onlar herşeylerim benim benim oğlum okuyacak elaleme maskara olmayacak ilerde büyük bir iş adamı olcak diyerekten paraya umursamayarak beni özel üniversiteye yolladı. şimdi 1. Sınıf bitmek üzerek çok güzel bir bölüm okuyorum severek yalıyorum fakat durum şu çevrem olmadıgı için burda çok fazla yaşıtlarım olunca bir anda irkildim. Insanız sonuçta bir kıza gönlümü kaptırdım belkide bu , hic bir kızla sevgili muhabbetine girmediğim içindir. bir nevi kızı kendime benzettim etkilendim hoslandım ilk defa 20 yıllık ömrümde bir kıza açıldım benim için önemli bir gelişmeydi fakat olumsuz karşıladı tabi yıkıldım her insan gibi degildim yanlısı dogruyu ayırt edebiliyordum fakat tek sorun insanlardan kaçtıgim icin ne konusucagımı bilmiyordum bende hayırlısı diyerek çok üstülemedim. Konumun özeti sizce kendimi toparlayabilmek için neler yapmalıyım 3 sene sonra okul biticek pasif birisi olmak istemiyorum. Yardımlarınızı bekliyorum şimdiden Alllah Razı Olsun
Çocuklugum normal birisi olarak geçirdim sessiz sakin olarak büyüdüm.
İnsanlardan hep kaçtım biraz değil asosyel birisiydim taki insanların arasına katılmama gerektiğini farkedene kadsr fakat büyüdüğüm cevredeki yaşıtlarımdan nefret ediyordum herkes kavgacı her türlü pisligi yapan insanlardı. Lisede ailemin istegiyle düz liseye gittim anadolu lisesi kalitesinde egitim veriyolardı orda sınıf tekrarı yaptım okul degisikligi yapmak istedim fakat hic bir okul kabul etmedi tekirdagına gitmek zorunda kaldim 1 sene orda sevebilecegim bir bölüm okudum bilgisayar bölümüne gittim tekrardan semtimdeki okula gittim okulu bitirdim sınava çalışmadım çalışmak istedim fakat bunu başaramadım bu arada bunlar olurken toplam 4 5 kişiyle gorusuyordumdur.
Lise bitti üniversite kayıtları başladı ALLAH benden önce anamın babamı yanına almasın ALLAH razı olsun onlar herşeylerim benim benim oğlum okuyacak elaleme maskara olmayacak ilerde büyük bir iş adamı olcak diyerekten paraya umursamayarak beni özel üniversiteye yolladı. şimdi 1. Sınıf bitmek üzerek çok güzel bir bölüm okuyorum severek yalıyorum fakat durum şu çevrem olmadıgı için burda çok fazla yaşıtlarım olunca bir anda irkildim. Insanız sonuçta bir kıza gönlümü kaptırdım belkide bu , hic bir kızla sevgili muhabbetine girmediğim içindir. bir nevi kızı kendime benzettim etkilendim hoslandım ilk defa 20 yıllık ömrümde bir kıza açıldım benim için önemli bir gelişmeydi fakat olumsuz karşıladı tabi yıkıldım her insan gibi degildim yanlısı dogruyu ayırt edebiliyordum fakat tek sorun insanlardan kaçtıgim icin ne konusucagımı bilmiyordum bende hayırlısı diyerek çok üstülemedim. Konumun özeti sizce kendimi toparlayabilmek için neler yapmalıyım 3 sene sonra okul biticek pasif birisi olmak istemiyorum. Yardımlarınızı bekliyorum şimdiden Alllah Razı Olsun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar