Tavsiye verebilecek olan var mı. Lütfen kendimi kötü hissediyorum?

merhabalar geçen arkadaşım beni bi çocukla tanıştırmak istedi (sevgilisinin arkadaşı) Biz ilk gün oturduk sadece konustuk falan. Başka bir gün ben çocuğun muhabbetini sevdim. Zaten arkadaşım ve sevgilisi buluşacaktı sevgilisinin arkadaşını da çağırdı. Çocuk geldi ama ilk gün ki çocuktan eser yoktu ilk yan yana oturduk telefondan oyun oynadık sonra eli yavaş yavaş belime gitti. Çok umursamadım açıkcası o an çünkü bir şey konuşuyorduk. Buna ses çıkarmadıkça temasın boyutu arttı ve kolunu omzuma atmaya başladı. Ben biraz rahatsız olmaya başladım o yüzden hep ayağa kalktım durdum çok oturmadım. Belli bir zaman sonra bana dediki "niye ayağa kalkıp duruyorsun? otursana şuraya"dedi. Ben ise "sıkıldım" diyerek geçiştirdim. Eğer ona bundan rahatsız olduğumu söyleseydim neden ilk elini belime atmasına izin verdiğimi sorabilirdi ve açıkcası biz tartışırsak arkadaşımın ve sevgilisinin de arasını bozmak istemedim. Neyse hatta bi süre sonra arkadaşımın yanına gittim ve gitmek istediğimi söyledim o ise beni çok ciddiye almadı. Neyse ben yeniden oturdum dolaşalım mı falan dedi bende olur dedim çünkü sıkılmıştım. Dolaşmaya çıktığımız da da kolu hep omzumdaydı. Midemde öğürme hissi büyüyordu ama bunu ilk defa yaşadığım için heyecandan olduğunu düşünüyordum. Bana temas ettikçe ona soru sordum biraz da anlasın diye "sen temas bağımlısı falan mısın?"dedim. O ise neden dedi bende "hep bi temas halindesin" dedim. Güldü ve geçti ama temas etmeye devam ediyordu. Çok şükür temasta çok ileriye gitmiyordu sadece arada belimi tutuyor kolunu da omzuma atıyordu. Sonra eve gittik zaten. Ama ben bunu düşündükçe midem bulanıyor neden bunu yapmasına izin verdim diyerek. Ailem beni bu şekilde yetiştirmedi ve benim yeterince daralmama sebep oluyor. Hayatım boyunca sevgilisi bile olmamış bana bu çok fazlaydı. Şimdi sizden istediğim tavsiye şu. Bir sonraki buluşmaya gidip bu temaslardan rahatsız olduğumu söylemeli miyim? Yoksa bir daha hiç gitmemeli miyim? Ve ben çok basit biri olarak mı gözüktüm?

Tavsiye verebilecek olan var mı. Lütfen kendimi kötü hissediyorum?
Cevapla