Asosyal bir insanım, yeni girdiğim ortamlara uyum sağlayamıyorum, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar kendimi çok kötü hissediyorum. Asosyal bir insanım ve yeni girdiğim ortamlara maalesef alışamıyorum. Mesela yeni bir işe girdim bugün 4. günüm isyerindekiler hemen hemen benim yaşlarımdalar (24-27 arasi ben 22 yaşındayım) onlar çok konuşkan, komik , kendini güzel ifade eden birbirleriyle araları güzel olan insanlar. Ben onlar konuşunca cevap veriyorum gülüyorum vs. ama içimden geldiği gibi konusamıyorum hatta nerdeyse hiç konuşmuyorum. Cok fazla kasıyorum. Yani böyle giderse benimle muhattap bile olmazlar cünkü onlara ayak uyduramıyorum. İki çift laf etmesini bile bilmiyorum, çok çekingen davranıyorum. Kendimden nefret ediyorum. Onlar aralarında sakalasıp gülerken dahil olamıyorum sadece bir gülümsüyorum. Ne yapmam gerek?

Asosyal bir insanım, yeni girdiğim ortamlara uyum sağlayamıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla