21 yaşındayım Kendimi geliştirmek için geç mi kadım ve depresyondan nasıl çıkacağım?

Merhaba gençler,
Ben çocukluğunde hiç önemsenmemiş duygularına önem verilmemiş ve sevilmemiş biriyim annem babam'ın sarılması nasıl bir duygu bilmiyorum ya da öpmesi o kadar çok yanlız bırakıldım ve bir hiç olarak görüldüm ki bu durum çok canımı yakıyor majör depresyon yaşıyorum ve obsesyon (takıntı hastalığı)'na sahibim bunların ikisini nasıl yenebilirim çünkü ilaç tedavisi aldığım halde yıllardır düzelemedim Kayseri'de yaşıyorum buradaki insanların yobaz düşünce yapılarından nefret ediyorum ortam oluşturamıyorum hiç arkaşım yok bir yanım kendimi olabildiğince geliştirmek istiyor çok başarılı olmak istiyor sizce kendimi geliştirmek için geç mi kaldım sosyal, ya da kültürel olarak? annem babamın zerre umrunda değilim ve gittikçe intihara dahada yaklaşıyorum..
21 yaşındayım Kendimi geliştirmek için geç mi kadım ve depresyondan nasıl çıkacağım?
Cevapla