Ailemin baskıcılığı yüzünden psikolojim bozuldu. Ne yapacağım?

Çok hayat dolu yüzünden tebessumu eksik olmayan biriyken 27 yaşına geldiğim noktada çok tükenmiş ve sinir hastası hissediyorum.

Dişlerimi sıkıyorum, ağlıyorum, sinir krizi geçiriyorum ne yaptınız bana diyesim geliyor mahvoldum iyice yeter. Bunları yazarken bile ağlıyorum, ben bıktım yoruldum artık herkesle mücadele etmekten:(

Ailemin baskıcılığı yüzünden psikolojim bozuldu. Ne yapacağım?
Cevapla