Arkadaşıma doğum günüme gelme demekte haksız mıyım?

Arkadaşım ara ara part time çalışıyor doğum günüm cumartesi gelecek misin dediğimde o gün işe gidicem dedi bende tamam gelme o zaman sorun değil dedim. Bana çarşamba buluşalım o gün kutlayalım dedi. Çarşamba günü saat 5 e kadar dersimiz var olmaz dedim bana küstü. Hem konum olarak okulumuza yakın bir yer yok hem 5 saat dersten sonra buluşmak kutlamak zor neden alındın bir günde çalışma ne olacak dedim benimle konuşmuyor. Paraya ihtiyacı olan biri de değil pek

Arkadaşıma doğum günüme gelme demekte haksız mıyım?
Cevapla