Eğer aile yönünde ise bütün olay iletişimsizlik insanlarla iletişimini güçlendir sevgiliyse sevginin kendine bakması gerekiyor yaptığı hatalar var bunu sana hissettirmesi lazım kadına kadın olduğu hissettirilir
06 Yorumla
Soran+1 yılHiç sevgilim olmadı benim
- +1 yıl
Gördüğüm kadarıyla daha gençsin olur önemli olan frekanslarınız uyusun ten uyumu olsun birbirinize karşı sevgi ve saygı olsun iletişim kopukluğu olmasın kesinlikle yalan dolan olmasın bunlar olduktan sonra iyi bir sevgili bulacağına eminim evgi iyidir kadın ya da erkek için her insan ilgiyi ve sevgiyi ister sevilmeyi ister umarım böyle birisini bulacaksın sadece herkesle kapılma hak edenle sevgili ol
Soran+1 yılYa yanlış kisiyse şu an kafam o kadar karisikki ne yapacağımı bilemiyorum
Soran+1 yılIcimde kalan o kadar sorular ve sıkıntılar var ki sadece nefes alıp veriyorum yaşam enerjim yok neredeyse
- +1 yıl
Yanlış kişi ise yanlış dersin bitirirsin hemen senden cinsellik istiyorsa her şeyi oldu bittiye getirmeyi istiyoruz da yanlış kişi ama gerçekten seninle ilgileniyorsa yediğine içtiğine gün içinde neler yaptığına duygularına bakıyorsan yine de güvenmeden dikkat ederek bu adam olabilir diyebilirsin
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 730 cevap paylaştı.
+1 yılKendine zaman ayır seni birilerinin sevmesine ihtiyacın yok evvela insan kendini sevmeli sonrasında insalardan sevgi beklemeli git bir yerden kahve al sahil kenarında otur ya da sosyal bir ortamda bulun bu kadar duvar örme kendine yazık edersin. Zamanında bende öyle içime kapanık idim. Ama artık canım ne isterse yapabiliyorum. Hele İstanbul gibi bir yerde öyle hissediyordum kendimi o kadar kalabalığın içinde sadece tek yalnız benmişim gibi geliyordu
147 Yorumla
Soran+1 yılBoludayim insanları da soğuk buranın ve bazen dönüp bakıyorlar farklı gorundugumden bunu biliyorum ama yine de bir süre sonra insan tuhaf hisediyor
- +1 yıl
Tuhaf hissettirecek bişey yok eğer ekonomik özgürlüğün varsa çık kabuğundan gez İstanbul'a gel burasaya git eskişehiri gez vb şeyler
Soran+1 yılYaşadığım bikac şey yüzünden (travma diyelim) birisi beni izliyor ve kontrol ediyor gibi hisediyorum kısaca kendim olamıyorum
Ne istediğimi çözemiyorum- +1 yıl
Bunu atlatmak için ya piskoloğa danışacaksın ya da herşeyini rahatça konuşabileceğin bir arkadaşın olacak sanal ya da gerçek farketmez seni dinlesin sende onu dinle karşılıklı istişare yapın
Soran+1 yılTerapiye gittim olmadı kız arkadaşım Verdi onunla konuştum o da rekabet için beni dinlwyip ediyordu ego tatmin etmek icin
Soran+1 yılVardı *
- +1 yıl
Vallahi ne desem bilemedim üzüldüm senin adına ancak yardımcı olabileceğim bir şey varsa çekinme elimden bişey gelirse yaparım kendimce destek olmaya çalışabilirim
Soran+1 yılSorunum şu
Ailemin benden hep beklentileri vardı ve kontrol ediyorlardi beni + kendi kararlarıni da annem mesela hep bana danisirdi yani ve o yaştan arkadaş edinmem sanırım hoşuna gitmiyordu. tüm ilgiyi kendine istiyordu aynı şekilde bana da bir durduk yerde çok ilgi verip sonra yerin dibine sokan biri kendisi
Azeriyim ben Turkiyeye okumak için ve burdanda yurtdisina gitmek için geldim (bizde maalesef ki imkanlar kisitli ve diplomamiz geçerli degil) hem bura alışmam zor oldu hem de ailemden ayrildiktan sonra herseyin iyi olacağını düşünüyordum ama öyle olmadı o psikolojik kontrol ve baskı hala üzerimde
Dediğim gibi hep bir kaliba sikistirmaya calistilar en çok ta beni ailenin hep basarili (ders konusunda) hem de büyük cocuguyum
Hem beklentileri yuksekti hem de kız olduğum için baskı vardı birnevi robot gibi büyüdüm ne sevgi anlayisim var nede normal kendime olan değer
Saçma sapan düşüncelerim var herseyden korkuyorum basaridan basarisizliktan insanlarla ilişki kurmaktan (iletisimden korkmuyorum onu devam ettirmek kabus gibi benim icin)- +1 yıl
Korkularının üzerine gitmeden hiç bir şey yapamaz çözümleyemezsin bak mesela şu an benimle iletişim kurabiliyorsun vr bu korkutucu gelmiyor gelmiş olsaydı yorum yapmamış olurdun. Birden bire açılamazsın ama yavaş yavaş bu durumu atlatabilirsin. Seni aşağıya çeken insanlar kim olursa olsun eş dost sevgili sile bunlarla ilişiğini kesmelisin sana zarar veren her şey ve herkesten uzaklaşmalısın tamamen ilişiğini kesmesen bile bir mesafe koyman gerekli diye düşünüyorum. Korkularının üzerine yavaş yavaş git ve korkma bişey olmayacak
Soran+1 yılSuanki korkum uniye gitmek saçma gelebilir ama öyle
Biri yüzünden daha çok sürekli bana bakıyor
Sonra universitedeki ilişkiler sevgili arkadaş veya herne yasiyolarsa
Ben sosyal olarak belli bir kapasitem var ondan daha fazlası bende çalışmıyor sanirim- +1 yıl
İşte bunu aşmak istiyorsan düzgün arkadaşlıklar edinmelisin korka korka yaklaşırsan bunun altından kalkamazsın benden sana nacizane tavsiye yavaş yavaş hareket et dediğm gibi elimden gelen bir şey olursa yardımcı olmaya çalışırım
Soran+1 yılEvet yapamıyorum gerçekten bugün en azından 1 adım atabildim ama yine de zor ya
Bide bazı konularda eksik hisediyorum mesela nasıl desem hiç sevgilim olmadı ve üniversite okuyorum yani eziklik gibi geliyor bana hata yapmaktan da korkuyorum kafam çok karisik- +1 yıl
Seninle çok işimiz var o zaman hayli zaman alacak gibi
Soran+1 yılEvet baya bi sorunlarım var benim gerçek bir çözümü yok mu bunun
- +1 yıl
İllaki var , var olmasına var da gayret gerekiyo bunun için
Soran+1 yılSporla baslayim ben o zaman en iyisi daha sağlıklı beslenmekle mesela
Icime kapanmaktan korkuyorum aslında çünkü hep içime kapanık biriydim ben- +1 yıl
Biri ya da birleriyle konuşmadıkça bu korkuyu atamayacak gibisin sen bilirsin tabi
Soran+1 yılBiriyle konuşmak derken yani unide zaten konustuktan sonra böyle oldum
Şimdi onyargili davraniyorsun diyeceksin ama ben öyle görüyorum
Kızlar genelde beğenmiyor disliyorlar ya da cikar iliskisi hep
Erkeklerde tanımadan etmemen hemen yurumeye calisiyorlar amacı cinsellik oluyor bence- +1 yıl
Gerçekten bu kadar ön yargılı olmak zorunda değilsin neyse sen bilirsin yani ben sadece yardımcı olmaya çalıştıö hepsi bu karar mercii sensin :)
Soran+1 yılBen sana bir şey demedim aslında
- +1 yıl
Neme lazım şimdi bende yürüyor gibi gözükmeyeyim sorun yok :)
Soran+1 yılHayır ya ben sana bisey ima etmedim
- +1 yıl
Pekala dediğim gibi sorun yok :)
Soran+1 yıl🙂
- +1 yıl
İyi akşamların olsun daha fazla rahatsızlık vermiyim
Soran+1 yılAma anlamıyorum seni ima mi ediyorsun ne
- +1 yıl
Neyi ima ediyor olabilirim
Soran+1 yılRahatsizlik vermiyorsun yani anlamadım ben de birseyler demeye çalışıyor gibisin
- +1 yıl
Tam olarak değil kısmen diyelim
Soran+1 yılTürkçem yetmiyor daha net olursan iyi olur anlamıyorum 😅
- +1 yıl
İsteyince iletişim kurabiliyormuşsun demek istiyorum. Ayrıca türkçen de gayet iyi
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim yabancı 😅
Soran+1 yılAa ırkçılık 😅
- +1 yıl
Asla ırkçlık yok sonuçta seni tanımam adını sanını bilmem doğal olarak bana yabancısın 😅😅
Soran+1 yılPeki :)
- +1 yıl
🤌🤌
Soran+1 yılO ne ya öyle hahah
- +1 yıl
Bal gibi süper tamam bu tarz şeyler 😂
Soran+1 yıl👌🏻😄.
- +1 yıl
Daha ne kadar yorumlaşmayı düşünüyosun 😂
Soran+1 yılTamam yazmıyorum :)
- +1 yıl
Sen bilirsin ben sana ne zaman istersen yazabilirsin demiştim ☺️
Soran+1 yılDaha ne kadar yorumlasmayi düşünüyorsun dedin yani yazma anlamına geliyor iste
- +1 yıl
Nasıl yorumlayacağın sana kalmış :)
Soran+1 yılİyi akşamlar biraz konuşabilir miyiz
- +1 yıl
İyi akşamlar yazabilirsin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
+1 yılMental sağlığın tamamen başkalarının seni sevip sevmemesine bağlıysa işin zor... biraz da kendini düşün bence.
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız
Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. Hoşuna giden şeyleri yap, kendini ödüllendir, şımart. Kıyafetlerini değiştir.. alışveriş yap, spor yap, müzik dinle, örgü ör, resim yap, dans et,... sürekli meşkul ol o zaman farkı göreceksin😊
01 Yorumla
Soran+1 yılBunları yaparsam ne digisicek evet zayiflarim biraz ve birazda olsa mutlu olurum
Ama yine eksik kalacak bazı şeyler
Sosyal olamıyorum kız arkadaşımı da gördüm nasıl biri ondan daha ikisini mi bulcam bide unide
ya da sevgilim mi olacak benim kullanacak büyük bir ihtimalle ya da her kimse işte hayatıma given kişi hep aynı senaryo donuyor
Biz severizz seni boş ver ayrıca kendini sev lütfen kimsenin sevgisine ihtiyacın yok
15 Yorumla
Soran+1 yılUnide rahatsız oluyorum ama ezik gibi hissediyorum kendimi
Soran+1 yılHmm olabilir
Kendimi yalnız hisediyorum buaralar
Soran+1 yılNasıl özgüven kazanirim peki
+1 yılBunu hissedemiyorsan secilmiyorsun demektir, yani büyük ihtimalle
017 Yorumla
Soran+1 yılNasıl secilmiyorum
- +1 yıl
Sevilmiyorsun yani
Soran+1 yılEvet napabilirim peki
- +1 yıl
Nasıl birisi olduğunu bilmiyorum ki?
Ama insanlara yardımcı olarak başlayabilirsin. Bir tebessüm bir teşekkür edilmesi kendini daha iyi hissetmeni sağlar bence
Soran+1 yılBen somurtan biri değilim zaten hep teşekkür ederdim eskiden
Ama buyudukce bakıyorum ki yanlış anlaşılıyor gulumsemem bile yani
Dürüst biriyim mesela aptal olarak görüyorlar benim gibilerini ya da kullanmaya calisiyorlar- +1 yıl
Kendini kullandırma, illa ki sevip sevilebileceğin birisiyle karşılaşacaksın
Soran+1 yılYani nasıl desem mühendislikte midir kaldığım şehirde mi alakalı ya da artik herkes mi boyle turkiyeden midir ne bilemiyorum
Nerde yabancı olduğumu gorseler tepkileri aynı kızları sevmiyor genelde erkeklerde yaziyolar hemen tanımadan etmeden- +1 yıl
Ee normal burası Türkiye. Nerede yaşıyorsun?
Soran+1 yılBoluda :/
- +1 yıl
Hiç gitmedim ama eti güzelmiş 😁
Kendine hobi edin, kitap oku, dizi film izle
Bir süre sonra her şey yoluna girer
Soran+1 yılTürkiye yüzünden mi böyleyim yani hahahh
Soran+1 yılEvet hobi bulmam gerek böyle olmaz eskiden bicok hobim vardı ama işte yine içime kapaniktim kimse de sevmiyorum beni yine aynı şekilde
- +1 yıl
Erkekler yazıyor falan dedin ya ona binaen söyledim
- +1 yıl
Güler yüzlü olmaya çalış ama mesafeni koru. O zaman biraz daha ilgi görürsün
Soran+1 yılAnladım 😶
- +1 yıl
Kolaylıklar dilerim 🍀
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılBirilerinin seni sevmesini beklersen daha çok üzülürsün. O sebep önce kendini sevmen laizm..
07 Yorumla
Soran+1 yılKendimi sevmekten ziyade diğer insanlardan kacacak duruma gelmistim birara sonra tam tersi oldu herkesten ilgi bekliyordum
Soran+1 yılKız arkadaşım var senin büyük bir problemin var diyor bana kimseyi beğenmiyormusum insanlara bakisim asagilayiciymis
Depresifsin falan dedi sonra onunla da aram acildi- +1 yıl
Ya aslında kimseyi begenmeme değilde bu. Kendini sevmeyince insan kimseye kendini yakın hissedemiyro. Yani disaridan burnu havada gibi görünüyor ama. Diğer yandan bakılınca da.. çok dışlanmış olarak hissediyorsun. Kimseye kendini yakın hissedemiyorsun. Ve insanlar seninle çıkarı için seninle olarak görüyorsun. Aslında insanları ve Kendini sevmek ile başlayabilirsin. Eleştirilere açık ol.. senin için daha kolay olacaktır..
Soran+1 yılEvet belki de haklisindir
Bu kadar yanlizliga ve üst üste gelen şeylere dayanamiyorum şu an bu yüzden kendimi son zamanlarda hiç iyi hissetmiyorum- +1 yıl
Kendin icin bir şeyler yap. Yoksa kendini iyice kaybedecek ve duygusuzlasacaksin..
Soran+1 yılşu an öyleyim zaten aklıma kötü kötü şeyler geliyor buraya kadar sabrettim aslında pes etmek istemiyorum
- +1 yıl
Pes etme zaten. Anladim neler hissettiğinizi.. herseyden bıkmış gibisiniz. Ama hayat güzel ve yasamaya değer. Birileri icin de kendi hayatinizdan vazgecmeyiniz. Hedefleriniz olsun...
+1 yılBir psikiyatri uzmanı ile görüşmenizde fayda olabilir.
012 Yorumla
Soran+1 yılBir keresinde denedim daha da kötü oldu
Soran+1 yılTerapiyi denedim psikolog sürekli ilaç yazıyor zaten
- +1 yıl
Vallahi en iyi onlar bilir umarım çözersiniz
Soran+1 yıl🥺valla çok kötü hisediyorum artık nasıl desem ezik gibi sanki
Soran+1 yılBide seansi 500 tl civarinda terapistlerin
- +1 yıl
:( maalesef. Sevgilin falan yok mu iyi hissettirecek?
Soran+1 yılHayır yok
- +1 yıl
Belki birini bulsan geçer
Soran+1 yılBu psikolojide birini bulmak mi
Soran+1 yılDaha da kötü olurum bence
- +1 yıl
Belki o biri düzeltir. Bilmiyorum ki ne diyeyim
Soran+1 yılO zman hep birlikte ağlayalım ben de bilmiyorum
- Kişilik & Karakter konusunda 594 cevap paylaştı.
+1 yılİnsanların dış görünüşüne takmayacaksın kendini seveceksin
01 Yorumla
Soran+1 yılInsanlarin dış gorunusu önemli bence
- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılSana menfaat için yaklaşanlara sırf sevgi görmek uğruna fırsat verirsen sonuç bu olur
047 Yorumla
Soran+1 yılHiç normal insanlar yaklasmadigi için nasıl olur bilmiyorum ve sonuç böyle
Mutsuz bir hayat- +1 yıl
Bunları sen çekiyor olabilir misin peki
Soran+1 yıl🤷🏻♀️bilmem herhalde öyledir
Soran+1 yılPeki ne yapmam lazım korkularım var yeni birseyler yapamıyorum yapmak istiyorum ama nebileyim cikmazin içindeyim kisir bir dongu ve 3 senedir ayni
- +1 yıl
Bir vitrin düşün vitrine ne koyarsan onun alıcısı mağazaya girer demi sende o şekilde bir öz eleştiri yap kendine
Soran+1 yılYapabilsem keşke degisemiyorum tembellikten çok korku bu bendeki
- +1 yıl
Belki korku dediğin şey asıl ihtiyacın olan bunu denemeden bilemezsin ayrıca şöyle düşün ne kaybedersin denemekle
Soran+1 yılAsosyalim cekingenim insanlardan kaçıyorum ama çevrem de olsun istiyorum başarılı bir is hayatım olsun istiyorum ama uniye bile gidemiyorum
Sevgilim olsun istiyorum ama kullanilmaktan korkuyorum beni kim beğenip ki diyorum içimden iç sesim beni engelliyor
Kendim olamıyorum hep baskiliyorum kendimi
Soran+1 yılInsanlardan korkuyorum basarisizliktan kaybetmekten ileri gitmekten korkuyorum
- +1 yıl
Bu saydıklarının hepsi aşılabilir şeyler sadece üstüne git ısrarla sevgili konusuna gelince evet o konuda korkmakta haklısın ama bu tamamen senin elinde sen izin vermedikten sonra kimse sana istemediğin bir şey yapamaz. Ama önceliğin bu asosyalliği aşmak olsun
Soran+1 yılInsanlardan korkuyorum sanırım
Sınıfta biri vardı sürekli takip etmesi bakışları biryerden sonra rahatsız etmeye basladi beni sapık gibi sanki sürekli rahatsız ediyor- +1 yıl
Bunu farklı algılama işte bu dediğin çocuğun senden etkilendiği anlamına geliyor sen çok başka anlamış ve korkmuş sun
Soran+1 yılOnun yüzünden uniye gidemedim kızlar dışladi beni kimseyle konuşmadım bu da rahatsız edince derslere gitmedim ve 1 sene kaldım
Terapiste gittim belki düzeltirim diye tam tersi hayatta neden yaşıyorum ben diye düşünmeye başlamıştım terapiye bıraktım bir arkadaşım vardı onunla konuşuyordum kız
Bana iyi gelecek sanmıştım o da olmadı eski bir yakın arkadaşım gibi bu da benimle rekabet icindeymis
Soran+1 yılNeden sapikca bakıyor peki ben ondan hoslanmiyordum sadece bitek onunla konuşuyordum o yüzden yanlış anlamis
- +1 yıl
Kızlar arasında oluyor bu rekabet sürekli kızlardan bu konuda fazla beklenti içinde olma
- +1 yıl
Senin arkadaşça konuşmanı farklı anlamış olabilir bunlar normal şeyler bir çok kişinin başına geliyor
Soran+1 yılBen korkuyorum ama rahatsız ediyor beni bakışları gelip konuşması
Soran+1 yılVe aklımda sürekli şöyle bir düşünce var beni çıkarları için kullanacaklar kimsenin umrumda degilim
- +1 yıl
Bu tarz rahatsız olduğun durumları karşındaki kişiye net bir şekilde söyle çekinme
- +1 yıl
Kullanılma korkusu bence yersiz bir endişe tekrar söylüyorum kimsenin evine gitmez arabasına binmezsen ve kalabalık mekanlar seçersen görüşme için emin ol kılına zarar gelmez
Soran+1 yılÇekiniyorum işte sorun burada daha ne istediğimi çözemiyorum ben beceriksiz gibi hisediyorum kendimi
Soran+1 yılSaf bir kızım anlaşılan
Asosyallikten belki de kendime yaptığım elestiri ve baskı beni bu hale getiriyor dusuncelerimden kurtulamiyorum ve ailemin onun bunun istediği biri gibi olmak zorundayım gibi davraniyorum
Yine diyorum yani ben
Ne istediğimi çözemiyorum- +1 yıl
Bak burada kendini çok güzel ifade ediyorsun hiçte asosyal biri gibi değilsin gerektiği kadar kendine öz eleştiri yapıyorsun bence senin biraz bu endişe ettiğin şeylerin üstüne gitmen bir çok sorunu çözecektir
Soran+1 yılOlabilir belki de haklisindir çünkü burdan da reelde de bicok kişi takıntım var asosyal değilsin diyor
- +1 yıl
Sen kendi kendine böyle diyerek dolduruyor olabilirsin yoksa gördüğüm kadarıyla gayet düzgün ve hoş sohbet birisin insan sıkılmıyor senle iletişim halindeyken kelime seçimin yazım şeklin gerçekten çok düzgün açıklayıcı ve net
Soran+1 yılSorunum şu
Ailemden hep beklentilerim vardı ve kontrol ediyorlardi beni + kendi kararlarıni da annem mesela hep bana danisirdi yani o yaştan arkadaş edinmem sanırım hoşuna gitmiyordu ve tüm ilgiyi kendine istiyordu aynı şekilde bana da bir durduk yerde çok ilgi verip sonra yerin dibine sokan biri kendisi
Azeriyim ben Turkiyeye okumak için ve burdanda yurtdisina gitmek için geldim (bizde maalesef ki imkanlar kisitli ve diplomamiz geçerli degil) hem bura alışmam zor oldu hem de ailemden ayrildiktan sonra herseyin iyi olacağını düşünüyordum ama öyle olmadı o psikolojik kontrol ve baskı hala üzerimde
Dediğim gibi hep bir kaliba sikistirmaya calistilar en çok ta beni ailenin hep basarili (ders konusunda) hem de büyük cocuguyum
Hem beklentileri yuksekti hem de kız olduğum için baskı vardı birnevi robot gibi büyüdüm ne sevgi anlayisim var nede normal kendime olan değer
Saçma sapan düşüncelerim var herseyden korkuyorum basaridan basarisizliktan insanlarla ilişki kurmaktan (iletisimden korkmuyorum onu devam ettirmek kabus gibi benim icin)
- +1 yıl
Ben seni çok iyi anladım hem senin başarılı olmanı istiyorlar bir yandan da sürekli baskı yaparak bu başarını engelliyorlar farkında olmadan ve sen bu ikilem arasında sıkışıp kalmış durumdasın. Sana tavsiyem bu ikilem arasından bir an önce kurtul ikisini aynı anda yürütemezsin ya başarılı olmayı seç ailenin isteklerini arka plana at ya ailenin isteklerini dikkate al başarılı olmayı unut
Soran+1 yılYani kısaca hata yapmami istemiyorlar ama bu 15-16yasimdan sonra azaldı ailem boşandı diyelim kısaca çok şeyler oldu aslında tatsiz durumlar ama yani demek istediğim şu an herkes kendi yolunda bakıyor evet beklenti ve kisitlama yine var ama az yani ben sevgi alamıyorum ailemden kendimi de sevemiyorum ne istediğimi de bilemiyorum yani ezik gibi birşeyim Şu an
- +1 yıl
Anladım herkes kendi derdine düştü desene sen şuna kolay değil yaşadığın şeyler ve sende baya iz bırakmış olmalı baba sevgisine sahipleniciliğine en çok ihtiyaç duyduğun dönemde böyle bir şeyin olması ve sevgiye açlık yaşaman çok normal
- +1 yıl
Sende şunu tespit ettim bunca olan olaya rağmen ilgi uğruna kendini iyi korumuşsun anladığım kadarıyla
Soran+1 yılNasıl yani
- +1 yıl
Kendini kullandırmamışsın yani
Soran+1 yılKendimi kullandirmamak derken yani cinsel olarak evet
Ama arkadaşlarım genelde çıkar için veya kiskandiklari için benimle arkadaş oldular buda birnevi kullandirmak- +1 yıl
Ben diğer türlüsünden bahsetmiştim arkadaşların kullanma şeklini emin ol yaşamayan yok istediğin kadar ders çıkar biri geliyor istediğini alana kadar dost canlısı oluyor kanıyorsun istemeden
Soran+1 yılAnladım
Peki ben şimdi ne yapsam
Bilemiyorum sanki ne yaparsam yapayım aynı senaryo olacak gibime geliyor
Tembellik mi korku mu artık herneyse yenilik yaratmaya cesaret edemiyorum- +1 yıl
Senin bir şekilde kabuğundan çıkıp hayata karışman gerekiyor gerisi emin ol çorap söküğü gibi kendiliğinden gelir
Soran+1 yılEvet olabilir
Nasıl korkmadan panik atak gecirmeden derslere gidip gelirim ya da dışarıya yanlız cikabilirim peki kendimi nasıl alistirabilirim buna cunki ben Turkiyede böyleyim bakude bu kadar degildi- +1 yıl
Türkiye de nerde okuyorsun
Soran+1 yılBolu :/
- +1 yıl
Aşçılar mekanı bolu güzel şehir aslında
- +1 yıl
Hep burdan mı iletişim kuracağız peki
Soran+1 yılNerden iletişim kuralim peki :D
- +1 yıl
Yorumda rekor kırdık da yorumunu okumak için yarım saat sayfayı yukarı kaydırıyorum
Soran+1 yıl😅evet benim de hiç bu kadar uzun konuştuğum olmamisti
- +1 yıl
Onun için dedim yok dersen de saygı duyarım
Soran+1 yılYani sorun değil benim için
- +1 yıl
Yazmak istersen beklerim
- Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılBu ülkede çıkarı olarak sevmeyen kişiler ne yazık ki azaldı. Sen ne iyisi hayatını yaşa.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen bana sor ya dün gece yalnızlık hissinden sevgisizlikten ölüyodum da kimse yoktu yanımda
00 Yorumlaöyle olumsuz düşünce hasta eder kendine sen değer ver
05 Yorumla
Soran+1 yıl🥲nasıl ama hep birinden birseyler bekliyorum
Soran+1 yılKendimi beğenmiyorum ama başkalarını elestirileri kötü hissetiriyor
bir şey demelerine o kadar alistimki durduk yerde bile acaba benim hakkımda ne düşünüyorlar diye düşünmekten kendimi alikoyamiyorum
Soran+1 yılKendimi beğenmiyorum maladef diger dedigini Anlamadim
kendini sevmekle başalayabilirsin. sana iyi gelecek şeyleri yap
03 Yorumla
Soran+1 yılŞimdi suanki sorunum kendimi elestirmem korkularım ve sosyal çevremde olmamasi
Soran+1 yılMesela unide okuyorum mühendislik bide yabancı olunca sanırım farklı düşünüyorlar etik değil yani insanların bazıları ve soğuk yapınca da anlamayanlar var kızlar zaten egolu ne bekliyorlar benden ben de anlamiyorum
+1 yılBende öyleydim ama artık alışıyor insan kendini sev yeter başkasını düşünme bile bişeyler ile uğraş kendini geliştir onlar gelir zaten
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeni dinlemek lazim neden böyle düşünüyorsun diye
13 Yorumla
Soran+1 yılDiğer yorumları okuyabilirsen anlaşılır
Kopyala yapistir yapmak biraz saçma olur diye düşünüyorum
Cevap sahibi+1 yılizin verirsen seni dinlerim belki baska sorunlarin da var
Soran+1 yılBaşka yok valla bunlar bitek
- Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılÖnce kendini sevmeyi öğrenmelisin.
01 Yorumla
Soran+1 yılUnide rahatsız oluyorum ama ezik gibi hissediyorum kendimi
Ayakları üstünde durup yapan güçlü kadın mısın
02 Yorumla
Soran+1 yılHayir
Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı. Kim tarafindan? Sevgilin mi yoksa genel mi?
08 Yorumla
Soran+1 yılGenel
Soran+1 yılHepsi
Soran+1 yılFarketmiyor benim için
olabilir
Soran+1 yılKabaca konusuyorsunuz ama
Kişilik & Karakter konusunda 420 cevap paylaştı. Seni seben birini bul
015 Yorumla
Soran+1 yılBuldugun insanlar çıkarları için seviyorlar
Soran+1 yılAma artık herkes cikari için benimle olacak diyorum kendi kararlarımı da veremiyorum ben bide
Ne istediğimi de çözemiyorum
Soran+1 yılÇok güzel değilim fizigimi beğenmiyorum ve karakterini de sanırım kimse begenmiyor
Soran+1 yılCinsellikten korkuyorum
Soran+1 yılEvet öyle biri ya yok ya da ben sevginin ne olduğunu bilemiyorum
- +1 yıl
Şu an guzeli yakisiklisi herkesin ortsk sorunu bu herkes cikari pesinde. Akisina birakmalisin. Kendini iyi hissetmek icin sevgiliden once bence kendine daha cok deger ver mesela kendin icin biseyler yap. Guzellik icin fizigin icin bakimin icin sacin icin ya da eğitimin icin. Genel kendine bak. Kendini sev. Sen kendini ne kadar sevetsen insanlarda seni o kadar sever. Ketum bu insan olma mesela etrafina nese sac. Insanlar kendini seven deger veren neseli insanlari hayatlarina almak ister kendine aciyan ya da beni kimse sevmiyor diyeni değil. Dene derim
Soran+1 yılHaklısında mühendislikte ve turkiyede olunca biraz neşeli bir kız gören erkekler yanlış anlıyor mesela ben baküde olunca erkeklerle rahat birsekilde konusabiliyordum erkek anlıyor zaten konusmasindan kızın ne istediğini ve zorlamiyor genelde kızı bazı şeylere ama burada öyle değil
Bu şey beni korkutuyor bide tam alışamadım kimin niyeti ne anlamıyorum
Soran+1 yılYani korkuyorum ben sosyallesmeye kullanılmak istemiyorum çünkü
- Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
+1 yılDüzelir
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılDegisik biriyle heyecan dene
10 Yorumla biraz zaman ayır kendine
02 Yorumla
Soran+1 yılSaçma sapan düşünceler geliyor yanlız kaldigimda sosyal ortamlarda da giremiyorum
Seks
00 Yorumla
+1 yılhissettireyim sana
00 YorumlaKitap oku
023 Yorumla
Soran+1 yılKitap okuyamıyorum nefesim daraliyor
Soran+1 yılşu an ne yaparsam yapayım içindeki ses beni rahatsız ediyor beni eziyor sürekli
Hicbirseyi haketmedigimi diyor
Soran+1 yılİnsan evet ama ben kendimi digerlerinden beceriksiz ve yetersiz gibi hisediyorum hicbirseyim normal devam etmiyor
Beceriksiz gibi hissediyorum artık kendimi
Soran+1 yılAilem hep baskilayici ve kontrolcuydu daha doğrusu kontrolcu olduğu için baskılardi sosyal olamadım kendi kararlarımı veremedim hep ders çalıştım belki beni severler diye
Ama artık büyüdüm ve onların bile umrumda olmadığımı fark ettim hayat zor biryer
Soran+1 yılUnide kaldım 1 sene biri yüzünden rahatsız oluyorum
Şimdide dersler başladı ve tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum
şu an derslere gitmeyi de korkuyorum
Soran+1 yılUnide okuyorum sınıfta kaldım 1 sene olacakti*
Soran+1 yılBilgisayar mühendisliği
Soran+1 yılBolumumu de bilincsiz sectim
Soran+1 yılBilemiyorum bana seni kandırmaya kolay ben kız halinle bile seni yatağa atabilirim demişti cinsellik yasama demişti bir kız sadece arkadaş ol sevgili ol cinsellik sonrasında işi falan diye uyarmisti biri
Soran+1 yılO zaman şöyle soyleyim biri mesela bunu ima ederse acaba istiyor muyum diye düşünüyorum ve ilgisi hoşuma gidiyor ama is ciddilesince istemediğimi düşünüyorum ve 19 yaşımda simdiye kadar hiç sevgilimin olmamasi beni biraz üzüyor yani ezik miyim şimdi ben
Soran+1 yılOlabilir :(
Nasıl çözebilirim bunu sence
Soran+1 yılYaz sorun degil
Gizli Üye(25-29)+1 yılCikolata ye💅🏻
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer