AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
212Cevap
her zaman hatta bu olay çevremdekiler tarafından noter tastiklidir :D
Bazı anlar geliyor ve o anlarda kendimden bile tırsıyorum.
Elbet herkes bir gün öleceğiz.. Kimse ölümsüz değildir.
Üzülecek bir durum yok..
aynen beni anlatıyor çünkü kimsem yok olanlarda bana çok uzaklarda
Genel yasam anlaminda ozellikle duygusal iletisimlerde odun oldugum bir gercek
Sadece birkaç günlüğüne... Duygusuz bile hissetmiyordum ki, tamamen hissizleşmiştim.
Çoğu zaman öyle hissediyorum ama bazı insanlara duygusuzca davranmak gerekmez mi sence de?
çok duygusalım, keşke biraz soğukkanlı olabilsem..!
Tam aksine... Onlar beni mutsuz etseler bile ben onların mutlu olanbilmesi için ölürüm.
Duygusuz bir odunum ama yani sevdiklerim olse elbet uzulurum ama bazen cok soguk oldugumda oluyo
Ben insanların bazen herşeye karşı duygusuz kalabildiğin düşünüyorum içimizdeki boşluklardan kaynaklanıyor bu bence
Yani evet ağlama duygumu kaybettim sevinme duygumu da aldı hayat bir tebessümle geçiştiriyorum çoğu zaman ( :D) bundan ibaret.
her ınsanda duygu vardır fakat ne hazda yasadıgı nasıl hıssettıgı degısır
sinirli olduğum an gözüm kimseyi görmez. ama 5-10 dakika sonra çok pişman olurum.
hissetmedim duygularımı hep yoğun yaşayan birisiyim ben ama bazen keşke hissedebilseydim diyorum
Güzel haber alıp sevinmediğim zamanlar çoktur. Tek duygusalsız olduğum dönem, Askerlik dönemimdir.
evet bazen oluyor sanirim herkese zaman zaman oluyor
Çok özellikle vatana karşı hainlik yapanların leşlerini gördüğüm zaman :)
evet son 2 yıldır duygularım ölmüş gibi sanırım buna olgunlaşmak deniyor
evet bazen oluyor öyle sinirleri alınmış kurban eti gibi hissediyorum :D
Evet oldu. Gerçek hayatta duygularım pek donuk. Filmlerde daha çok hisliyim :)
Duygusuz olup olmadığımı anlamam için hissetmem gerekiyordu sanırım..
Bilmiyorum Gizliş.
cok sukur olmadi olmasin da hayattan zevk almayi bilirsen basina kotu bisey bile gelse sukredip atlatabilirsin
Genelde oluyor. BAzen kendimi ruhsuz fibi hissediyorum.
Bir süredir böyle.
Gerçekten sevebileceğim biri karşıma çıkana kadarda böyle devam eder.
Küçük çocuklar gelip bana şirinlik yaptığında aynen böyle hissediyorum bilmiyorum nasıl sevileceğini
Üzülürüm, kimse kabul edemez ilk başta, alışamaz, zihin reddeder istan eder ama soğukkanlı olmak zorundayım, dünyada çarklar bu şekilde dönüyor.
Az kenara geçer sıramı beklerim.
ölse bile üzülmem değilde biri ölse de rahatça ağlayabilme olanağım olsa diyerek sonrasında tövbe tövbelere bağladığım vakitler oluyor. bir de aşık olduğum adamı kuzenim ayartınca çok acayip olmuştum
Bazen insan kimse tarafından sevilmediğini hisseder çünkü bazen tüm İmtihanlar üstüste yığılır ve herkes seni incitir işte o an bırak sevdiklerini kendin bile ölsen umrunda değildir.
genellikle öyle hissediyorm artık belirli bir süreden sonra :)
hastanede çalışıyorum çok insan gördüm vefat ediyo ağlıyolar, ben duygusuzum sanırım hiç etkilenmiyorum kendimi onların yerine koyuyorum yine etkiilenmiyorum
Annem babam kardeşlerim dışında sülaleden veya çevreden biri ölse umrumda olmaz
hiç bir aşk filminde ağlayamıyorum gayet duygusuz bir insanım insanlar ölünce de şimdi ne yapmam gerekiyor diye etrafıma bakıyorum gözümden en son ne zaman yaş geldi hatılamıyorum
Evet, her şey benim dışımda gelişiyor gibi hissediyorum.
Duyguzum fakat sevdiğim biri ölse üzülmem diyecek kadar değil.
Genelde tepkisizim. Bunu da belli etmemek zor. Sahte sahte seviniyoruz, üzülüyoruz
Duygusuz hissetmeye gerek yok. Çünkü Duygu diye bir arkadaşım yok.
Not: Esprinin içine ettim.
Başıma ne geldiyse duygusallığımdan gelmiştir.. Duygularımı evde bırakıp dışarı çıktığım hiç olmamıştır..
Dunya patlasa umrumda degil.. son nefesimi verip ebediyete merhabe diyecek kadar suskun ve duygusuzum artik...
kendimi değil ama çevremde bazı deger verdiğim insanların gözünde bir hiç gibi oluşum onların duygusuz olduğunu bana düşündürmüyor değil
Sevdiklerim ölse üzülürüm tabi ama güzel haber falan mutlu etmiyor beni artık. Duygusuz mu oluyorum şimdi?
cinnet geçiren insanların hissettiğini hissetiğim oldu. sonra içimden yaa o adam öldürenler demek bu psikolojiyle öldürüyor demişliğim var doğrudur.
a.wattpad.com/cover/20368536-256-k433937.jpg ...
O anlık oluyor. Acısı genelde sonradan kat kat birikimli çıkıyor.
Eğer haklıysam o kişinin ağlamsı kötü olması etkilemez duygusuzluk mudur buu
kendimi duygusuz hissetmenin suçluluk duygusu olduğunu bildiğim için hissetmedim. ama hissetmesem şüphelenirdim.
Allah korusun da ben bir süredir sorduğun sorunun ayrıntı kısmındayım
Muho'dan daha duygusal sonuçta 9 yaşındaki bir kızla evlenecek kadar duygusuz değilim.
Genelde çok duygusalım nadir zamanlarda duygusuz hissettiğim olmuştur
Oldu son bir kaç aydır kalpsizim rahat dört yıl var aşık olamıyorum zaten doğrudur sanırım o kişinin hayatta yalnızca bir kere uğrayacağı...
Bazen bana oluyor çok gamsızım diyorum kendime bazende hiç kimsenin üzülmeyeceği şeye üzülürüm.
şu an öyleyim. Sadist oldum. Acı çeke çeke kalbim taşlaştı.
Çogunlukla duygusuzum iş geregi ama vicdansiz degilim.
insaniz sonucta uzuluyorum seviniyorum arada.
Evet hissettim ama sevdiklerim ölse bile üzülmem dediğim olmadı
Ya ben kendimi duygusuz görüyorum da. Sevdiğim biri ölse, duygu belirtisi göstermeyecek kadar ruhsuz değilim. Benim duygusuzluğum birini sevememekte.
Ben hep öyleyim.. uzulemiyorum icimde hic bir duygu yok bunu anneme diyorum saka yapdimi saniyor kiziyor halbuki gercek
milenyumdan sonra ben öleyim mesela... bu durum en cok hayatıma giren kadınlara dokunuyo ama hissetiricek kimse de cıkmadı maaleseff...
En duygusal yerim fermuarımı açık bıraktığımda soğuk yüzünden boynunu büken ufaklığın ta kendisidir
:)
Ya ben romantik bir insanimdir ama yeri geldiginde fazlasiyla realist oluyorum. Basima olmadik seyler geliyor.
Yediğim kazıklardan dolayı, iyi niyetimin suistimal edilmesinden dolayı artık pek fazla duygu beslemiyorum.