AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
212Cevap
ben yeri gelir duygusuz olurum bu biliçaltınla alakalı yeri gelir herkes güler ben çok ciddi olurum tamamen senle alakalı
Ooooo tam benim alanım bazen öyle olyyor ki ulan öçen fazla ölürüm diyip gazlıyorum. 330 km ile 2 arabanın arasından geçip uzadığımı bilirim.
Evet bazı zamanlar oldu ama düşünmeye başlayınca hata ettiğini anlıyorsun. insan duygusuz yaşayamaz üzüntüyü mutsuzluğu da yaşamalı her zaman herşeyi elde etmiş duygusuyla haraket etmemeli.
bazen kötü şeyler oluyor etrafta ama sevgilim yanımda olduğunda hiç umursamıyor ve sevgilimle öpüşmeye bile başlıyorum. Umrumda olmuyor. Üzücü bir şey aslında
ben. cok duygusuz tepkisiz oldugum anlar var.. ve niye böyleyim diye de sorguluyorumm..
Baba olacak o herif ölürse kurban bile kesmeye hazırım 1 damla gözyaşı bile akıtmam bu hem o na geçerli hemde onun pislik ailesine! Allah sizin belanizi versin yaaa pislikler
Profilimdeki yazıyı okursan duygularım ile ilgili bir fikrin olur.
Keşke "üzülmek" gibi bir duygum olsa şu an. 3 gündür üzül, üzül öldüm bitdim olum ben
ölüm konusunda duygusuzum sanırım ama başka konularda fazlasıyla duygusalım
Ölseler üzülmeşmiş gibi hissedersin :) ama yaşamadan bilemezsin
Ne kadar uğraşsamda duygusuz kalamiyorum soguk kanli olmayi cok denedim yine deniyorum ama olmuyor sevgim bitmiyor ki duygusuz kalabileyimm
Sadece bir konuda var onun disinda cok duygusalim oda hastanede otopsi yapiyorum kucucuk bebekleri kesiyorum ama hic uzulmuyorum cok garip
Her insanın bir zayıf tarafı oluyor. O zamanda sevdiklerini ister istemez üzebiliyoruz. Doğal bir duygu ifadesi denir.
Dün babamla tartıştım, o an babam ölse hiç üzülmezdim..
Bazen oluyor hatta bana aşık olan çocuk duygusuzsun sen, sen kimseyi sevemessin demişti bana. cok dokunmustu bana ya ben duygularimi belli edemem pek
Ölüm ve sadakat konusunda duygusuzum sevmem güvenmem hissetmem..
Evet, benim sevmediğim ama beni it gibi seven birinin koynuna girerken...
Hayir bu yurek bende varken daha ck gozlerim aglar 😝
Duygusuz oldugum soylenir ama o kadar degilim fkshdks
Taşk kalpli olduğumu hissetmiştim çoğu zaman Yay burcuyum nede olsa
Yuh o kadar da değil duygusuzuluk var ama bukadar degil
şu an o moddaym hiç kimse umrumda değil ailemden ayrıldm bekar evinde kalıyorm..
Bazen oluyor ama duygusuz olmak hiç hoş bir şey değil yahu.
ben hayatimda pek guzel haber almam duygusuz muyum? evet oyleyim beni benden baskasi ilgilendirmez
Ewet hoşlanmadığım bir şey için tepki vermem kılımı kıpırdatmam...
duygusuz değil de tepkisizim. içimde yaşarım duygumu.
Duygu fırtınası yaşıyorum ama dışarıdan duygusuz gibi gözüküyorum.
Sevdiklerimi kaybettiğimde üzülmem diyecek kadar duygusuz olmadım.
Yakinip oldugunde aglamayabiliyorum ama uzuluyorum tabi
o kadar duygu dolu biriyimki bazen neye şaşırıp neye sevineceğimi neye kızacağımı şaşırıyorum :)
evet neden olmasın 2 defa göz yaşı döktüm daha da üzülmedim
Ölüm konusunda geçerli olmasa bile bazen hissizlik mevcut oluyor
Aşk sevgi konusunda hiç bir şey hissetmiyorum o duyguyu özledim
Sadece intikam alirken hicbir duygu hissetmem sadece can yakmaya odaklandigim icindir o da
hemde çok her zaman duygularını hissedemessin hissetmediğin duygularda vardır :)
evet çoğu zaman öyle hissederim tek duygum merhamet duymak sanırım
şükür kimseyi kaybetmedim Allah yaşatmasın ama güzel haber alıpta sadece bir tebessümle kaldım...
Sevdiği bir insan ölünce üzülmeyen duygusuz değil psikopattır
duygusuzluk güzel bir duygu olsa gerek sahip olmak lazım bazen :)
Şahsen her zaman öyle hissediyorum. Bazen ölü balık gibi baktığımı söylerler.
Şu an öyleyim ama öncesinde depresyon vardı sonra böyle oldum
Duygusuz insan olmaz. Bu hissettiğin bile bir duygu çeşidi. Sadece umursamamak olur.
Evet o da hayatın bi' parçası. Ama yanılıyo olmanın da yalın hali oluyor aynı zamanda.
Valla genelde duygusuzum abijim en iyiside bu :D ama duygulu oluncada ciddiye alinmiyorum o yonden kotu
genelde hep duygusuzumdur. pisikologlar hastalık dıyor cook saçma ;)
ben dedim çünkü bu dunyanın çivisi çıkmış ne sevgi kalmış ne güven herkes menfaat peşinde ananda babanda gerisini siz hesap edin
Dünya umrumda değil, hissizim yalniz 2 şey ben de çok büyük etki yapar. Birii aşk acısı. Diğeri ölüm haberi.
Fazlasiyla duygusalim ama bazi insanlar oyle acimasiz ki.. gerisini getiremeyecek kadar uzgunum.
Yok ya cok duygusal biriyim.. duygularıma dizgin vuran biri olmadım hiç..
tanrının lanetlediği kul gibiyim. D herşeyim ama herşeyim ama herşeyim ters gidiyor hayatta tanrı benden nefret ediyor. )
bir kere sevgilimi üzüp ağlatmıştım o ağlarken gülme geldi o zaman duygusuz muyum diye kendimi sorgulamıştım
şöyle kuzenim bana aşıkmış ben o sıra ne yapacağımı bilemedim. çok duygusuzdum
Uzaktan tanıdığım insanlar ın ölümü bile fazlasıyla sarsıyor
Babaannem öldüğünde hiç üzülmedim nedense oysa çok severdim kendisini
Duygusuz bir insan olabilirim ama sevdiklerim öldüğünde üzülmeyecek kadar değil.
duygu yoğunluğu aşırı fazla ama her durumda yansıtamıyorum
sevdiklerim ölse bile üzülmem demedim dememde güzel bir haber alıp sevinemediğim olmuştur ama
Sürekli olarak hissediyorum ve bundan mutluluk duyuyorum
kalas deyiliz yakınımız ölünce düyünmü yapçaz hayvan bile saygı gösterip ağladığı oluyo
Küçücük bir hata yapılmışsa o anı hazmedene dek ölsün * ölüsünü dediğim olmuştur