
"Bazı insanlar size sadık değildir.. Size olan ihtiyaçlarına sadıktır.. İhtiyaçları değiştiğinde, sadakatleri de değişir.."

"Bazı insanlar size sadık değildir.. Size olan ihtiyaçlarına sadıktır.. İhtiyaçları değiştiğinde, sadakatleri de değişir.."
Fiziksel olarak tip olarak sende keçi cinsi mi var bir insan hiç mi değişmez derler...🤭 karakter olarak değişmişsin çok olgunlaşmışsın derler..
Bazen karşılaştığım insanlar, bana senin şey değil mi diyor; evet, sen kimsin diyorum;
Ben Ahmet, Mehmet... vs. ilkokuldan, ortaokuldan diyorlar😄 ama var ya düşünüyorum düşünüyorum çıkaramıyorum bir türlü adamları 😄
Bana dedikleri şey ise; hala aynısın, hiç değişmemişsin diyorlar: ))
Teşekkürler
Rica ederim..
Hiç değişmemişsin derler lise yıllarındaki arkadaşlarım öğretmenlerim hiç değişmemişsin derler hakikaten öyle değişmiyorum aynı karakterdeyim.. Şimdi lise yıllarındaki üniformamı giyip gitsem kimse lise öğrencisi olmadığımı anlamaz 😂😂
Yaşlanmadığımı söylüyorlar aslında :) değişmiyorum demek ki
He tamam.. Ben yaşlandım sadece demek ki..
Ve o dumanlı pp'de benim imzam.. Kaldırsan mı acaba.. :/
Senin pp ile alakası bile yok 😅
Hem ben sigara ile dudaklarımı kapatmadım 🙄😏
Alakası yok. Çünkü bende ruj yok..
Dumanla kapatmışsın, doğru.. 😁
Dumansız hali yeterince göründü 😅
Biraz da dumanlı kalalım
Az kal ama.. 😄
Yarın bide kapak fotosu çekiyim 😅 sigaralı, dumanlı ve bol rujlu..
Piksellerin çöksün, çekeme.. 😏
Şimdi ben güzelce uyuyum da fotoda yorgun çıkmayım 😅
Sabaha ceviz kadar sivilceyle uyandın mı.. 🙏
Yine çok tatlış uyandım ☺️ günaydınnn
Aynaya baktın mı.. :))
Günaydın..
Cevap
4Cevap
Hiç değişmiyorsun derler genellikle...
Değişmişsin derler
Hiç değişmemişsin diyorlar. Halbuki çok değiştim ruhen 😅
Tamam bir ben değiştim.. 😄
Bir bende var onlar değil mi.. Sizinkileri de ben aldıysam demek ki.. 😄
Sende fazla varsa bana da ver ölmüşlerin nurda yatıp kalksın.. 😄
Al işte.. Madampinti.. :/
Kimseye de faydan olmasın, öyle faydasız faydasız gezeceksin değil mi.. 🤨
Sen görme zaten.. Faydanın olduğu insan görecek o hayrı.. 😄
Hem dost gülerken yanında olan değil, ağlarken olandır.. Hadi yine şanslısın..
Yalnız gülüyorum dedinya..
Gülerken yalnız olmak önemli değil.. Ağlarken yalnızsan kötü.. 😒
Ölünce haber ver bari komşulara.. Gömenin olsun.. 😄
E her şeyi de benden bekleme be.. Onu da sen düşün.. 😅
Dış görünüşüm son 15 senedir aynı , içim çok değişti , değişiyor , değişecek. Tanıyan 109 senede geçse tanır , tanımak isteyen tanır , tanımak istemeyen s. Ktirip gider.
değişmemişsin deniyor. inanamıyorum insanların hafızasına. çok çabuk kayboluyor benim zihnimden insanların sureti.
fiziksel olarak soruyorsan hiç değişmemişsin derler.. ama hâl tavır olarak dersen baya değiştimi düşünüyorlar
Genelde değişmemişsin diyorlar ama sadece görüntü olarak Jfjsj
Hiç değişmemiş sındır derler sanırım tahminimce
Insan degisir ve degisimi severim ben de. Degismeyen karakterimizdir.
Degismişsin der
Gecen 15 sene önce vardır fotografimi yolladı ark. vay bee dedim yaşlanmışım.
Hiç değişmemişsin derler
Gerçi çocukken erkek gibi tavırlarım vardı, onlar görürse çok değişmişsin der 🙈😂
"Çok değişmisin" derler...
Neyseki zekiyim de anladım.. 😄
Değişmemiş derler
Hiç değişmemişsin derler
Değişmişsin derler
Hiç yaşlanmıyorsun diyorlar 😀
Degismemissin derler.
Hiç değişmemişsin diyorlar
Hiç, hala aynı.
Çok değişmişsin diyorlar
Değişmemişsin derler
Hiç değişmemişsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?