Duygularımı gereksiz yere doruklarda yaşıyorum, ne yapmalıyım?

Bi anda gereksiz birşeye sinirleniyorum mesela tikim var normalde sinirlenmem oynamalarina ama bugün oynadı birisi kavga etmeye başladım tutanak yedim okuldan veya bisey oluyo aşırı mutlu oluyorum ya da üzgün her duyguyu gereksiz doruklarında yaşıyorum.
Duygularımı gereksiz yere doruklarda yaşıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla