Duygularım karmakarışık çok dağınık ne yapmalıyım?

2haftadir üniversite okumaya başka şehire geldim yurt çıkmadı öğretmen evinde kalıyordum çok pahalıydı ve yemek yoktu 2kiz arkadaşta ev arıyordu anlaşıp ev tuttuk benim yatay geçiş yapma durumum olduğunu adama baştan belirttim sonradan pürüz çıkmasın diye kızlardan biri çok gerildi hani kira. onlara kalacak diye bende bir şekilde destek çıkacağımi bu yılı yerime bir öğrenci bulamazsak kurtaracağımızı söyledim (parayı bir yıl ödemeye devam etmek için) sonra atıştık kız 23 ben 19 yaşındayım bana bağırmaya başladı bende sinirlenmemek için sustum baş salladım kız bana. Böyle baş sallama dedi bağırdı kızı yolacaktım sen kimsin ya çok sinirlendim hayatımı sorguladım universteye geldim rahat olurum dedim her şey sarpa sarıyor hiç alışamadım kendimi çok kötü hissediyorum bir adamı çık beğendim öğretmen evindeyken adam orada çalışıyor muhabbetimiz oldu çok tatlı biri tam umutlanmışken adamın evli ve bir çocuğu olduğunu öğrendim ama hiç göstermiyor oda ayrı bir hayal kırıklığı yarattı bende kimden az ilgi görsem hemen birşeyler oluyor içimde biliyorum aile sevgisiyle ilgili ve şu an kendimi çok düşünürken yalnızken umutsuzken buluyorum bu ruh halinden üniversitede kurtulurum diye düşünmüştüm hiç öyle olmadı

Duygularım karmakarışık çok dağınık ne yapmalıyım?
Cevapla