Çok çirkinim okulda, dışarda felan çok utanıyorum. napiyim ben off böylede yaşanmıyor ki?

Çok çirkinim okulda, dışarda felan çok utanıyorum. napiyim ben off böylede yaşanmıyor ki
Çok çirkinim okulda, dışarda felan çok utanıyorum. napiyim ben off böylede yaşanmıyor ki?
Cevapla