Ya çok çirkinim! İnsanlara suratımı gösteresim gelmiyor, okula da gidesim yok, ne yapmalıyım?

Lütfen beni anlayın. Çirkin olmazsanız anlamazsınız. Gerçekten güzel insanlar öyle bir şanslı ki!
Ya çok çirkinim! İnsanlara suratımı gösteresim gelmiyor, okula da gidesim yok, ne yapmalıyım?
Cevapla