İnsanlarla daha rahat ve özgüvenli konuşmak için neler yapabilirim?

merhaba 18 yaşındayım anksiyetem var insanlarla, arkadaşlarımla, öğretmenlerimle hatta ailemle bile doğru düzgün iletişim kuramıyorum rahatça konuşamıyorum çok utanıyorum çok çekiniyorum özgüvenim yok bunu nasıl yenebilirim? ne yapmalıyım?

İnsanlarla daha rahat ve özgüvenli konuşmak için neler yapabilirim?
Cevapla