İnsanlarla konuşurken rahat olamıyorum?

Yakın arkadaşlarımla asla böyle değil çok konuşkan ve sosyal biriyim. Ama yakın arkadaşlarım dışında diğerleriyle konuşurken asla rahat konuşamıyorum bi cevap vermek için uzun süre düşünmem cevap hazırlamam gerekiyor. Ve erkeklerle konuşurken daha da kötü oluyor Çok kasıyorum galiba insanlar bu yüzden utangaç ve çekingen bi yapım olduğunu düşünüyolar bunu aşmak istiyorum ama bi türlü olmuyor. Bendeki sorun ne anlayamıyorum
İnsanlarla konuşurken rahat olamıyorum?
Cevapla