İnsanlarla konuşurken rahat olamıyorum?

Yeni tanıştığım kişilerle özellikle asosyal birisi değilim ama çok geriliyorum geçen bi arkadaşımı gördüm mesrla çok yakın değildik o an dicek bişey bulamadım ne güzel dedim böyle garip bir andı çok kafaya takıyorum nasıl duzeltcem bu durumu

İnsanlarla konuşurken rahat olamıyorum?
Cevapla