- Fazla uyumluluk.
- Karşılıksız, iyiliğimizi pazarlamak.
- Bize yapılan, birden fazla yanlışı alttan almak.
- Başkaları istiyor; diye istemediğimiz bir şeyi yapıp tavizler vermek.
- Son olarakta, kendimizi onaylatmaya çalışıp; sürekli bizi bir kalıba sokmaya çalışan kişilere, kendimizi ispatlamaya çalışmak.
Benim maddelerim bunlar, sizin söylemek istedikleriniz neler?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Aşk; gurursuzluğun, akılsızlığın, acizliğin kapısını aralıyor
Duygusallık..
Yapmadığını yaptırır, söylemediklerini söyletir.. Ama bir faydası olmaz.. Çünkü alışmadık g*tte donun durmadığını, yüzsüzde kalite olmadığını, şeref*sizde karakter aranmaması gerektiğini geç fark etmişsindir..
Nezaket... Karşındaki insan nezaketini kavrayamadıysa senin aciz olduğunu düşünür... Sonrası pişmanlık.