• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Zor zamanlarınızı nasıl atlatıyorsunuz?

Pudralı
Pudralı Takip Et
Yoda Yaş: 33
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
310
Yapay Zekaya Sor
Zor zamanlarınızı nasıl atlatıyorsunuz?

Kendinizi neyle avutuyorsunuz? Nasıl toparlıyorsunuz?

Zor zamanlarınızı nasıl atlatıyorsunuz?
Cevapla
Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
13 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • birsenfonişairi
    birsenfonişairi Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 29
    +1 yıl

    Önce bir dizlerimin üstüne çöker yıkılcak gibi olurum. Sonra kalkar ne yapmam gerekir onları düşünürüm. Elimden gelen her şeyi yaparım zorluğu aşmak için. Güzel şeyler hayal ederim. Kendim ve sevdilerim için dua ederim. Bazen gücüm kırılır vazgeçmeye kendimi koyverip vazgeçmeye o kadar çok yaklaşırım ki ama pes etmem mücadele etmeden. Umuduma tutunurum. Tam öldüm bittim sanırım artık dediğim zaman tükendim dediğim noktaya geldiğimde gözümü bir açarım o zorluk geçmiş :)

    2
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • YourName333
    YourName333 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Aslında güzel soru...

    İnsanlar genelde '' avunmak '' yoluna başvurur. Bunun sanırım bir psikolojik temeli de vardır, geçmişten yahut çocukluktan gelen. Araştırmak gerek. Çünkü bu insanlar çareyi birine dert anlatmak, avunmak için bir şeyler yapmakta buluyor çözümü. Çok yemek, hemen bir yerlere gitmek, mutlaka bir dosta anlatmak günlerce, hatta çözümü üretemeyip psikoloğa gidenlerin de hepsinin ben o uzman yardımına muhtaç olduğunu sanmıyorum, gerekli değilken gidiliyor yani.

    Ben zor zamanlarımda birine anlatmaktan çekinir, birinin vaktini almak yahut ruhunu yormaktan korkarım. Gerek yok, arkadaşım bana anlatabilir, ama ben anlatmasam daha iyi olur :))) Öte yandan, zor zamanları sukunetle ve hüzünle geçirdim hep. Bu hüzün de hiç iyi değil, ama biraz da fıtrat meselesi. O hüzün hastalığa dönmeden önlem bulmak, çözmek gerek.

    Allah zorda kalanın, merhem dileyenin yardımcısı olsun...

    3
    3 Yorumla
    • Pudralı
      Pudralı
      +1 yıl

      Amin inşaallah. 🤲🦋

      Yorumla
    • YourName333
      YourName333
      +1 yıl

      Eig için teşekkür ederim ^^

      Yorumla
    • Pudralı
      Pudralı
      +1 yıl

      Ne demek..

      Yorumla
  • Ecesan
    Ecesan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    İnsanın en büyük destekçisi kendisidir en büyük mutluluğu da en büyük acıyı da bir tek kendisi hisseder ve kendimize en iyi gelen tek şey de yine kendimiziz başkası bizi anlayamaz anlasa da enin de sonunda yine yargılar ama bizler yargısız infazsız koşulsuz severiz anlamaya çalışırız içimiz de ki o benliği..

    1
    2 Yorumla
    • Pudralı
      Pudralı
      +1 yıl

      Evet bu dediğiniz çok önemli bir nokta. Başkası anlayamaz veya yargılar diye de değil aslında.
      Bazı şeyleri kendi içimizde aşmamız gerekir.
      Bazen bunu birilerinin tesellisiyle halletmek çok yanlış geliyor bana çünkü olayı kendi içimizde en derinine kadar gidip çözmemiş oluyoruz. Üstü kapatılıyor, geçiştiriliyor gibi oluyor. Çünkü o insan o an sadece yüzünüzü güldürmeye çalışıyor. Sizin derdiniz bu şekilde aşılmış olmuyor işte. Başka bir olayda daha büyük patlak veriyor.

      Yorumla
    • Ecesan
      Ecesan
      +1 yıl

      Kesinlikle öyle çok haklısınız, bilmiyorum bazı kişiler tam tersini de düşünebilir dediğiniz gibi birilerinin tesellisiyle çözüyor olabilirler fakat üstü kapalı olunca sanılmasın ki o yara geçti, dediğimiz gibi en büyük destekçimiz içimiz de ki o göremediğimiz ama her an hissedebildiğimiz kendimiziz

      Yorumla
  • cigerra
    cigerra Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Kendimi ilk önce intihar eşiğine getiriyorum, yüksek bir yere çıkıp aşağıya bakmak gibi daha sonra gözlerimi kapatıp düşünüyorum. Ölmemin bana ne katkısı olacak? Kendimi bir hiçliğin içine itmek mi yoksa kalıp herkesten intikam almak mı daha mantıklı diye kendimi yoruyorum. O şekilde yani

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

54

Cevap

46

Cevap

  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    Bir şekilde geçiyor. Ediyorum dualarımı, hayatıma da devam ediyorum. Psikolojiyi korumak çok önemli inanmak çok önemli. Bazen kaçmak gerekir, bazen savaşmak. Kaçtığın için korkak sanırlar, oysa gücünün yetmediğinden değil, değmeyecek olduğunu gördüğün için kaçarsın. Her zaman bir hile vardır.

    2
    1 Yorumla
    • isimsizdiss
      isimsizdiss
      +1 yıl

      ''değmeyecek'' o kadar doğru ki

      Yorumla
  • ouzinyo
    ouzinyo Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 30
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.

    Yaşamam gereken şeyler var onları yaşamadan ölmek istemiyorum. Aklıma bunu getiriyorum. Birde olumlama yaparak iyi yönden bakmaya çalışıyorum.

    3
    0 Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Genelde yalnız :) iyi günde kalabalığım, zor günümde yalnız.. her şey olup bittikten sonra dinlemeye geliyorlar..

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.

    Umursamayarak, daha çok şarkı dinleyerek

    1
    0 Yorumla
  • Sudeozl
    Sudeozl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Eğer üzülüyorsam ağliyorum ve destek bekliyorum. Aradığım desteği bulamasam da önemli değil sonuçta yaşanması gereken bir acı var ve yaşayip artık bı şekilde iyice uzerine düşünüp bundan sonrasinda da artık yoluma devam etmem gerektiğine inandiriyorum kendimi. Çünkü yok sayarsam hep aklıma gelirmiş gibi hissediyorum. Önemli olan bence kabullenmek

    1
    0 Yorumla
  • BuzlarTrileçesi
    BuzlarTrileçesi Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 50%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 925 cevap paylaştı.

    Dostlarım, ideallerim, yaşam enerjim zorlukların üstesinden gelmeme yardımcı oluyor. Ama genel olarak en temelinde ne yaşanırsa yaşansın, ne ile savaşırsak savaşalım bir gün geçip gideceği farkındalığı işleri biraz daha kolay ve sabredilir hale getiriyor. Muhakkak her zorluk ile beraber bir kolaylık vardır..

    1
    0 Yorumla
  • DenizinKızı0
    DenizinKızı0 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Zor zamanlarımı kendimi daha çok severek, kendime gereken değeri vererek atlatırım. Sırtımı insanlara yaslamayı düşünmüyorum zor zamanlarımda. İnsanlar çok kötü ve koz olarak kullanır her şeyi, gerekirse senin yaralarını. Zamanı gelince çok güzel o yarana tuz basar ve üzerinden geçer. O yüzden hiç gerek yok insanların boş tesellilerine kendim çok da güzel kendimi mutlu edebilirim.

    1
    0 Yorumla
  • sssicaksutlukahvem
    sssicaksutlukahvem Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl

    Önceden öyle böyle atlatıyordum da artık olmuyor o.
    Ya yaşadıklarım fazla ağır gelmeye başladı, ya da ben çok yoruldum.

    2
    0 Yorumla
  • tiryakinimtiryakin
    tiryakinimtiryakin Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Değmediğini, hak etmediğini düşünüyorum hatta eminim o zorlaştıran her neyse..
    Ben de vazgeçiyorum ve önüme bakıyorum.. Bana iyi gelen şeylerle/kişilerle zaman geçirmeye çalışıyorum..

    1
    0 Yorumla
  • Sasssha
    Sasssha Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Çözülebilcek gibiyse o zorluk, neler yapabileceğime odaklanmaya çalışırım. Dışardan "içine kapandı" yine denir buna. Yapılabilcek bir şey yoksa da zaman her şeyi hallediyo. Umudu yitirmemek ve sabredebilmek önemli.

    2
    0 Yorumla
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı.

    Yollara atıyorum kendimi.
    Biniyorum motora Foça Akçay bazen Kuşadası
    Urla.
    Deniz havası iyot kokusu kendime getiriyor.
    Bana bakan güzel bir çift göz olmasada hayatımda.
    Herşeye rağmen yaşamaya değer bu hayat değer bilmeyen olsada.

    1
    0 Yorumla
  • Hanicancan
    Hanicancan Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Yeni şeyler öğrenip anında unutuyorum. Mesela kendi başıma Rusça öğreniyorum oldukça zorlayıcı bir şey ve tüm vaktimi alıyor hayıflanmaktan çok daha hayırlı bir şey. Tabii zorluğa göre değişir. Değerli birisinin kaybı ise o acıyı çekmek kaçınılmaz.

    1
    0 Yorumla
  • Neyapacaksınkiiiiii
    Neyapacaksınkiiiiii Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Hiçbir şey fayda etmiyor o dönemlerde ne birisine anlatmak ne de farklı şeylere yoğunlaşmak.. Kendiliğinden geçmesini bekliyorum, acıtarak geçiyor ama illâ geçiyor. İyi ki zaman var, boşuna demiyorlar zaman her şeyin ilacı diye.

    1
    0 Yorumla
  • IşıLLL34
    IşıLLL34 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 35%
    +1 yıl

    şu an içinde bulunduğum durumdan daha zoru sevdiklerimi kaybetmek olur sanırım ve atlatamıyorum. Muhtemelen 1 hafta daha atlatamıcam sonucu da nolcak bilemiyorum😔

    2
    0 Yorumla
  • ikizterazi
    ikizterazi Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Eskiden bana destek veren insanlar vardı onların elleriyle kalkmıştım. Şimdi herkes yine mi dercesine yalnız bıraktı beni. Neyse ki kalkabiliyorum. Bağışıklık varmış önceden.

    1
    0 Yorumla
  • KarmaşıkRuh_
    KarmaşıkRuh_ Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Yalnız.. kendi içimde kendi kendimi yiyerek büyüyorum, alışıyorum.

    2
    0 Yorumla
  • isimsizdiss
    isimsizdiss Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    atlatmak zorundasın yani seçenek yok kimsenin umrunda değil yaşadıkların, ya mücadele ya da mücadele

    1
    0 Yorumla
  • AlpayG
    AlpayG Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Allah a dönüp çok derdim var demeyip derdime dönüp senden büyük Allahım var diyorum ve konuyu kapatıyorum bu kadar basit

    1
    0 Yorumla
  • Gercegimsanri
    Gercegimsanri Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 88%
    +1 yıl

    Ne de olsa geçecek veya naparsan yao hiç değişmeyecek sen üzüldüğünle kalacaksın diyorum kendime.🤷‍♀️

    1
    0 Yorumla
  • _AgArTa_
    _AgArTa_ Takip Et
    Xper 3 Yaş: 104 , eic 100%
    +1 yıl

    Bakış açımı değiştirerek … zaman zor değil onu zorlaştıran bizim bakış açımız bu dünyada herkes zihnindeki senaryoyu yaşıyor aslında bunu farketmek önemli kendini değiştirirsen hayatın değişir

    1
    0 Yorumla
  • KıyametAlameti
    KıyametAlameti Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 62%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Kabuğuma çekilerek, kendimle zaman geçirerek, sevdiğim şeyleri yapmaya çalışarak, yatıp uyuyarak vs.

    1
    0 Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.

    Avutma değil de kendime daha çok vakit ayırıyorum, geliştiriyorum, çabalıyorum.. Kafamı dağıtıyorum..

    1
    0 Yorumla
  • Laita123
    Laita123 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 72%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Dışarıya çıkıyorum ve yalnız kalmamaya çalışıyorum çünkü yalnız kalınca çok fazla düşünüyor insan bu yüzden kendime düşünecek fırsat vermiyorum

    1
    0 Yorumla
  • MD_avicenna_
    MD_avicenna_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Bir şey oldu mu ilk gece Yalnız kalıp sabaha kadar müzik dinliyorum öbür gün uyanıyorum her şey geçmiş gibi davranıyorum öyle geçiyor.

    1
    0 Yorumla
  • mesut_boztas
    mesut_boztas Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Mücadeleci bir yapım vardır bunuda yenebilecegimi biliyorum ve savaşıyorum üstüne gidiyorum hic bir şeyden kacmiyorum

    1
    0 Yorumla
  • uslu27
    uslu27 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 72%
    +1 yıl

    Yalnız kalarak zor zamanların üstesinden gelmeyi öğrendim ben

    1
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    bazı şeyleri tek başıma atlatmya çalışıyorum
    zamanla geçiyor

    1
    0 Yorumla
  • ASARAY
    ASARAY Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 95%
    +1 yıl

    Kendimle ufak bı konuşma sadece 5 dk ya sürüyor ya sürmüyor eskisi gibiyim biraz daha iyiim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Atlatamıyorum, uyuyamıyorum aklıma geliyor. Beğendiğim birinin evli olduğunu öğrendim çok koyuyor. Toparlar gibi oluyorum yine kötü oluyorum inşaAllah iyileşiriim

    1
    0 Yorumla
  • Sevmeyiunuttum
    Sevmeyiunuttum Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Dua ediyorum. Dua yaratıcı ile konuşmaktır, ona anlatıyorum en yakın dostum gibi.

    1
    0 Yorumla
  • KendiniBilmezinTeki
    KendiniBilmezinTeki Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Temizlik yaparak kendimi rahatlatıyorum ya da kendimi dışarı atarak gezerek

    1
    0 Yorumla
  • kimbu032
    kimbu032 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    "Şimdiye kadar neleri geçmez diyerek atlatmadım ki bu da geçer."Bu şekilde düşünerek.

    1
    0 Yorumla
  • gaziakkaya
    gaziakkaya Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Sahilde müzik eşliğinde denize boş boş bakarak yanlız kalarak

    1
    0 Yorumla
  • Talentedhands
    Talentedhands Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 90%
    +1 yıl

    Zor zamanları atlatıyorsun, bi süre sonra başka bir formda tekrar devamm

    1
    0 Yorumla
  • Sugarman06
    Sugarman06 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 567 cevap paylaştı.

    avutmuyorum ciddi ve asla esneklik yapmadan beni bana bırakmıyorum yani program belirliyorum

    1
    0 Yorumla
  • kimleraldı
    kimleraldı Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Kendimi dinleyerek , arkadaşlarımla vakit geçirerek

    1
    0 Yorumla
  • honeymenn
    honeymenn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 61%
    +1 yıl

    Şarkı, alkol, kitap, arkadaşlar, temiz hava, meditasyon, uzun duşlar, yürüyüş.

    1
    0 Yorumla
  • Lifeisnice
    Lifeisnice Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben cennet mahallesi eski bölümleri izliyorum kafam dağılıyor. Size de tavsiye ederim.

    1
    0 Yorumla
  • Gürkanbedir
    Gürkanbedir Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Merhabalar
    Ben genellikle kitaplarla atlatıyorum, kendimi kitaplara adıyorum. İkinci olarak ta yazmayı seviyorum yazıyorum nedenlerini araştırıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • berkaytldee34
    berkaytldee34 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    Daha ciddi sorunlarım olduğunu düşünerek, daha berbat durumlardan geçtiğim zamanları düşünerek..

    Kaos veya basıma gelen herşeyi basen susup zamana bırakıp kendimi ve çevremi analiz ederek✔️

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    22 yıl olmuş atlatamamisim ne yöntemi ver 😐

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    bi defa oldu atlattım ama şimdi aynı yöntemi kullanır mıtım bilemem

    1
    0 Yorumla
  • Dostoviski
    Dostoviski Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Atlatamiyorum içime atiyorum sonra hastalaniyorum bu döngü devam ediyor.

    1
    0 Yorumla
  • Kafkas001
    Kafkas001 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    Her şey gelip geçici ve bu acıyı ilk kez ben yaşamıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • viola12
    viola12 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    DAHA ölmedik! hadi kalk kendine gel az daha ağla içini boşalt sonra git uyu uyursan unutacaksın söz diyip günlerce uyanmadan uyuyabilirsem unutuyorum

    1
    1 Yorumla
    • viola12
      viola12
      +1 yıl

      Ama geçmiyor

      Yorumla
  • Ǥнσsτ_10
    Ǥнσsτ_10 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bilgisayar oyunları. Hem kafamı dağıtıyor hemde zevk veriyor.

    1
    0 Yorumla
  • Mehmet-bozkurt
    Mehmet-bozkurt Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Her vaktinde elinizden geldikçe kulaklık ile müzik dinleyin mükemmel oluyor

    1
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.

    Duayla

    2
    0 Yorumla
  • nirhamm
    nirhamm Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 41%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Tek başıma müzik dinleyip tavana bakarak

    2
    0 Yorumla
  • psikolojisibozuk5334
    psikolojisibozuk5334 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl
    Zor zamanlarınızı nasıl atlatıyorsunuz?

    .

    0
    0 Yorumla
  • gubyb
    gubyb Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Toparlanamıyorum çok acı çekiyorum

    1
    0 Yorumla
  • TokEvinAçKedisi_
    TokEvinAçKedisi_ Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Ben kuran okuyorum ya çok iyi geliyor

    1
    0 Yorumla
  • Şiirselbiri
    Şiirselbiri Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 25
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Atlatamıyorum

    1
    0 Yorumla
  • kodi34
    kodi34 Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Daha kötüsü olabilir buna şükür diyorum

    1
    0 Yorumla
  • Şekerseever
    Şekerseever Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Doğa ya çıkıp avazim çıktığı kadar bagırarak

    1
    0 Yorumla
  • sineren
    sineren Takip Et
    Yoda Yaş: 53 , eic 99%
    +1 yıl

    Ne toparlaması bir şey mi oldu ki toparlayacağım

    1
    0 Yorumla
  • SasukeGaara
    SasukeGaara Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 79%
    +1 yıl

    Hep yeni sayfa açıp saçımı değiştirerek

    1
    0 Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    Daha çok uyuyorum

    1
    0 Yorumla
  • UNUTMAKYOK2
    UNUTMAKYOK2 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Sakız çiğneyerek

    1
    0 Yorumla
  • Tavşanfriyse
    Tavşanfriyse Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Atlatamıyorum sadece yok sayıyorum kendimce

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (40)
Devamını Gör(85)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Zor zamanlarınızı nasıl atlatıyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Zor zamanlarınızı nasıl atlatıyorsunuz? 12 cevap verildi
Zor zamanlar geçirdiğinizde nasıl üstesinden geliyorsunuz? 54 cevap verildi
Zor dönemlerinizi nasıl atlatıyorsunuz? 8 cevap verildi
Zor dönemleri nasıl atlatıyorsunuz? 29 cevap verildi
Zor zamanlarla nasıl başa çıkarsınız? 9 cevap verildi
Zor zamanların üstesinden nasıl geliyorsunuz? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨