Zor dönemlerinizi nasıl atlatıyorsunuz?

Hiçbir şeyim Yolunda gitmiyor hiç bir zaman da gitmedi çabalamaktan herşeyden artık çok yoruldum yakın arkadaşlarım yok sevdiğim yok seven de olmadı zaten bari ayaklarımın üzerinde duruayim dedim üniveriste kazdım şimdi kyk odasindan istenmiyorum aslında hep sessiz sakın kimseyle polemiğe girmeyen biriyim bu kadarını hak ettiğimi düşünmüyorum çocukluğum da çok Zor geçti iyi dediğim bir tek bölümüm var oda kyk yüzünden zehir oluyor bugün çok duygusallım zamanla geçer mi yıllar oldu geçmedi içimi dökmek istedim çünkü doldum artık
Zor dönemlerinizi nasıl atlatıyorsunuz?
Cevapla