Kendime yenilmişim gibi hissetmem normal mi? Açıklamayı okur musun?

Kitap yazıyordum ama şu sıra tıkandım devamını getiremiyorum ya da fırsat bulamıyorum yazmak için. Ama instagramda yazıp kitabını bastıran çok güzel hikayelere imza atanlar var ve onlar kadar başarılı olamazmışım gibi geliyor.

Youtube kanalım var şarkı çevirileri yaptığım ve orada da başarısızım çünkü çabalamama rağmen hala elle tutulur bir şeye erişemedim. Ve buna rağmen çok başarılı olan çok güzel editler yapan kanallar var. Bende onlar gibi olacak mıyım bir gün yoksa burada hepsini bitireyim mi? Kaybetmişim gibi hissediyorum yeniden toparlanıp ayağa kalkabilir miyim bilmiyorum

Kendime yenilmişim gibi hissetmem normal mi? Açıklamayı okur musun?
Cevapla