Siz acınızı yansıtmayı mı yoksa gizlemeyi mi tercih edersiniz ve nüçün öyle yaparsınız?👀🌸

Siz acınızı yansıtmayı mı yoksa gizlemeyi mi tercih edersiniz ve nüçün öyle yaparsınız?👀🌸

Hayatımda herşeyin muhamekesini kendi içimde yaptım. Çünkü her zaman bilirdim, benim benden başka kimsem olmadığını. Bu sebeple içim kan ağlasa dahi gülümsemeyi çok iyi bir şekilde becerebilirim. Ancak kendimle başbaşa kaldığımda asıl maceram o zaman başlar.
Kahkaha bile atarım fghgf
Cevap
6Cevap
Gülemem. acımı paylaşmıyorum
Ben oturur ağlarım. Gülünce nasil kendimi tutmuyorsam aglarkende tutmam. Ama bazı yerler ve durumlarda bunu gizlemek gerekir o ayri
Acımı göstermem tüm duygularımı göstermek istediklerime gösteririm sadece
Gülemem diye sanıyordum ama istemsizce gizleyip tebessüm ediyorum yeni fark ettim
Acımı her zaman gizledim.
Sence doğru mu yanlış mı?
Bazen doğru bazen yanlış
İçine attıkça birikiyor, bir kişiye anlatıyordum arada oda en son bunları bana karşı kullanmıştı :d
Doğru yapıyorum anlatmamak en iyisi
Ben de öyle yapıyorum o yüzden sordum. Bence de en iyisi anlatmamak, yansıtmamak.
Bazen ufakta olsa anlatma ihtiyacı duyuyor insan, ama kendime anlatıyorum o yeterli..
babamın kafasına tümör olduğunu doktor bana ilk söylediğinde dahi ağlamadım guçlu olmam soğuk olmam gerektiği için hala kimse ağladığımı görmemiştir
Her duygumu açık açık yaşarım hiçbirini gizlemem
Evet soru başlığındaki kişi benim :)
kimseye acımı göstermem gülmeye devam
Bu yüzden ikizler burcuyum
Gülünür bir şekilde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?