Bazen gerçekleri o insanın yüzüne soylemedigim için çok kötü hissediyorum kendimi?

Hani insan çok değer verir ya bi zaman sonra her şeyi yüzüne söyler utanmadan sen sadece şaşırırsın her şeyi söyler rahatlar ama sen vicdan azabı çekersin kendini ona anlatamadigin için seni hep kötü görür aslında hep iyiliğinden kaybettin aslında kötü amacın asla yoktu sana hak etmediğin şeyleri yaşattı için paramparça ne yaparsın bu durumda?
Bazen gerçekleri o insanın yüzüne soylemedigim için çok kötü hissediyorum kendimi?
Cevapla