Eskiden çok kişi ile konuştum bu durumu kafama takıyorum?

14-15 yaşlarındayken ben. o zamanlar Facebook modaydı bir gün iki gün birileriyle konuşuyordum ama hiçbir şekilde kötü ayıp konuşmuyordum hiçbir şekilde buluşmadım kimseyle de oturup kahve içmişliğimm yok kimseyle sadece en fazla bir hafta falan konuşuyordum ama 6 senedir hiç kimseyle konuşmuyorum şu an 23 yaşındayım. Keşke o zamanlar kimseyle konuşmasaydım diyorum bu durumu Kafaya takıyorum ne yapmam lazım
Eskiden çok kişi ile konuştum bu durumu kafama takıyorum?
Cevapla