Benim de çalıştığım yerler de iki patronum kesiyordu odalarında bana da iğrenç geliyordu hatta biri ayak tırnağını da kesmişti evde kesmek çok zor sanki mide bulandiricii
Hem de çok büyük terbiyesizliktir. İnsan evinde bile ailesinin yanında kesmez tırnağını. Gider tuvalatte keser ya da odasının kapısını kapatır orada keser.
En İyi Cevaplar