Regliyim aşırı mutsuzum. Sürekli ağlamak geliyor içimden iş yerinden bile çıkıp gidesim var. Çok rahatsız hissediyorum nasıl toparlarım?

Çok stresli bir dönem geçiriyorum normalde ağrım olmaz ama ise bile bakmadım daha Sabahtan beri delircem ağrıdan sürekli ağlayasim geliyor cabası

Regliyim aşırı mutsuzum. Sürekli ağlamak geliyor içimden iş yerinden bile çıkıp gidesim var. Çok rahatsız hissediyorum nasıl toparlarım?
Cevapla