Çok stresliyim ve mutsuzum. Karnımda bir yumru varmış gibi hissediyorum ve sürekli ağlayasım geliyor?

Eskiden böyle biri değilken şimdilerde herşeyi aşırı kafaya takar ve stres yapar oldum. Evdekiler en ufak şeye kızdıkları için diken üstündeyim zaten. Çevremdeki seven ve sevilen insanları görünce çok özeniyorum. Birini çok sevdim ve ondan sonraki insanları sevemedim. İçimde kapanmayan bir boşluk var. Bu boşluğu sürekli erteliyorum ve bu yüzden sürekli patlak veriyor. Dışarıda çok neşeli ve hiçbir duygumu belli etmezken eve gelip hüngür hüngür ağlıyorum. Genelde ağladığım şeyler biriktirdiklerim oluyor ve bu beni artık fiziksel olarak da yormaya başladı sürekli midem bulanıyor ve basım agrıyor ne yapıcam bilmiyorum lütfen yardımcı olun :(
Çok stresliyim ve mutsuzum. Karnımda bir yumru varmış gibi hissediyorum ve sürekli ağlayasım geliyor?
Cevapla