LGBT denen şey resmen hayatımı kararttı. Haksız mıyım?

Arkadaşlar ben her zaman erkeklerden hoşlanıyordum ve her gittiğim yerde insanların "top" demelerini çektim. Okul hayatım boyunca ismim toptu. Ailem küçükken davranışlarımı umursamıyordu ama büyüdükte çok sinirlenir oldular. Bu kimsenin suçu değil. Son derece normal bir şey ki doğada da yaygın bir şekilde var. Ama şöyle ki ne zaman istediğim gibi olsam çok mutsuzlaşıyorum çünkü insanların benim üstüme gelmesi ya da dışlaması insanı ister istemez yıpratıyor. Sonra onların istediği gibi yaşarken hayat yine çok yıpratıcı oluyor. Yani resmen hayatım gitgellerle geçiyor.

LGBT denen şey resmen hayatımı kararttı. Haksız mıyım?
Cevapla