Toplumda karsınıza cıkan herhangi bir insanın ne derece mutlu/mutsuz oldugunu anlayabilir misiniz?
Peki iç güdülerinize güvenir misiniz?
Toplumda karsınıza cıkan herhangi bir insanın ne derece mutlu/mutsuz oldugunu anlayabilir misiniz?
Peki iç güdülerinize güvenir misiniz?
Hepsinin değil ama bazı insanların nasıl ruh halinde olduğunu anlayabildiğimi düşünüyorum. Çünkü herkesin ruh halini tahmin etmek mümkün değil bence, bazıları dışarıya mutlu görünür içi paramparça olur bunu bilemeyiz.
İç güdülerinize güvenir misiniz?
Her zaman olmasa da çoğunlukla güvenirim
ne güzel (:
Evet. Yüzüne bakarak veya söylediği bir sözden birçok analiz yapabilirim. Bu konuda insanları anlama yeteneğime güveniyorum. Ve iyi bir dinleyiciyim. Tabi bunun için gereken bir şey... İnsanları dinleyip çözüm sunmak konusunda da başarılıyım...
Cevap
5Cevap
Evet çözebilirim
evet insanın bakısından bile anlasılıyor aslında
herkes maskelerini takıyor psikolog😈
Maskelerini ardını görebiliyorsanız ne mutlu size sayın yazar
Gorunmez oyun psikolog umrumda değil
:)
😂😂😂
nickinin bir anlamı var mı? kesin vardır.
Neymis anlami olan kendi fikrince soyle bakim
siyaha aşık bir vampir avcısı
Isine biliyorsn psikolog
vampir avcısı derken nedemek istediğini o anlamı açıklar mısın
Vanessa eski çizgi romanlarda vampir avcısı güçlü korkusuz cesur bir kadındı. Öyle bir karakter var popüler kültürdede. Anlamıda açıklamasıda bu :)
Vay. Be
Alakam yok psikolog yanildin😂
Şu an bir yabancısın, pek ala bende öyle. Sen kendini ne kadar açarsan ben o kadar seni iyi tanıyabilirim. Ha şu da var. Her insan ayrı özel bir kilit gibidir. Farklı anahtarlar o kilidi açmaz uyusmaz. Özel kilide özel anahtar uyumlu anahtar gerekiyor. O da insanın marifetine kalmıs artık :)
Demem o ki. herkes , herkesi anlayamaz kolay kolay, tanıyamazda...
Yoo ben neysem oyum keyfime ehe yap bakim karakyer analizimi madem acican psikolog bi tahmin et bakalım 😂
Psikoloji oyunundan hoslanirim
Sanal ortam ve buradan oldugu için oldukça analiz kısıtlı olacak dogal olarak ama ilk izlenim neşeli, kendi bildiğini okuyan, aklına eseni yapan, insanlara meydan okuyan, ettiği sözün arkadasında duran oldukça şeffaf yapıda dürüst bir kadın görebiliyorum diyebilirimmm
Tabi sezgilerimide kattım. Sezgilerim bunları söylüyor analiz olamasada
Bağımsız ozgurlukcuyum eglencemde mizahima yasarim keyfime 😂
Orası belli oluyo rhanımefendi kafa dengi sıcakkanlı insan dostu kötülük düsmanı birisine benziyorsunuz ve 61 yasında değilsin :D
Yo hiçte sicakkanli degilim kimseyle sey degilim insan sevmem vampir hayalet severm😂
ee vampir seviyorsan alakam yok dedin :D kendini tanıttıgın kadar varsın bu hayatta. İçini dısını bilmek zaman alır :)
Vampirdeki ozellik dedn o yok ve bu nickin cevirisi karanlik kelebek kraliçesi ve o dogru siyahi sevelim ama fantastik turunde vampire sanki benzemiyorm yaaa
Hımm Kraliçe ile tanısma fırsatı bulduk demek
Eheh
Büyük ölçüde çözümlenebilir, bunun yöntemleri var.
Anlatırsanız seve seve dinlerim
Bazı ınsanların evet bazılarını cozemıyorum
Evet bu konuda basariliyim
Güvenirim
Eh iste
Gözünden bile anlarım
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?