Selammmmss ✌️
ne demişler; sözlerin kestiği gönül dikiş tutmaz.
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Selammmmss ✌️
ne demişler; sözlerin kestiği gönül dikiş tutmaz.
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

İnsan sinirliyken bazı şeyleri istemeden sinirinden söyleyebilir, bu demek değildir ki; içinden gelen budur, içinden geleni söylemiştir. Tamamen o anlık sinirden söylenen şeylerdir. Bunlar için de aradan zaman geçtikten hiç kimse oh olsun demez, keşke demeseydim der...
ben hep içimden geldiği gibi davranıyorum o yüzden pek pişman olduğum söylenemez
ha insan hayat gereği bazen söylediği sözlerin kırıcı olduğunu fark ediyor ama söylenmiş olan söylendiğin de yapacak bişi yok
Hak edenlere oh olsun diyorum, haksız yere söylediysem pişman olurum. Çünküsü ponçik bir kalbim vay 🥺
shsjsh kıyamadı yine kimselere 😅♥️
Pişman oluyorum sinirliyken ben ben olmaktan çıkıyorum kırıcı ve çirkenleşiyorum🙄
Hangimiz öyle değiliz kiii
Ah ah sorma:/
Bu arada Pp😍 dikkatimi çekti🤪
🙈 o zaman ♥️
Cevap
34Cevap
Hiç bir pişmanlığım yok. Beni sinir etmeseydi bende öyle yapmasaydım.
Ağzımdan çıkanı kulaklarım duyar. Pişman olmam
Pişman olmuyorum
Bazen oh olsun diyorum. Sonra niye daha fazla söylemedin diyorum.
ya da bir şey söylemeden kaçıyorsun mu?
Evet. İçinde kalırdı değil mi, çatlardın yoksa.
🙄 bunu bir gün soracağımı bilmeliydin.
Biliyorum 😐
Sorun yok o zaman 😌✌️
Sinirliyken söylenmiş her ne varsa, mutlaka sakinken düşünülmüştür. Savaşı içeride verilmiş, kavgası edilmiştir. O yüzden sinirli iken söylediklerimden pişman olmam. Oh olsun diyecek kadar da gaddar değilim. Sinirli dahi olsam, söylediklerim her daim sınırlıdır.
Sinirliyken söylenen her söz sakinken düşünülmüştür. Pişman da olmam, pişman olana da inanmam.
Tuttum bunu ben 👌
Kendimizi tutmuslugumuz cok olmuştur. Bir yere kadar dayanabiliyorsun ama 😊
Doğrudur..
Söylediklerime ve kişiye bağlı... bu arada söylemeden geçemeyeceğim profil efsoo✌️
Teşekkür ederim 🙈🌷
Eğer ipler kopmuşsa ohh olsun derim fakat bu noktaya gelmemişse elbette pişman olurum
Yahu söylediklerinden dolayı kopmuşsa ipler 😃
Okeyto 🧐
Kime ne dediysem hak etmiştir😃✌️hiç pişman değilim
Yürü bee jsjssh
Gaza geldim de🤭
Sinirliyken bile ne soyledigimi bilirim, pisman olacagim bir sey soylemem.
Bana nasil davranilmasini istiyorsam karsimdakine oyle davranirim. Onemli bir gorgu kuralidir :)
Sinirliyken ağzımdan çıkanlardan sorumluyum ve bir pişmanlık beslemem. İçimdekileri daha sert dile getiririm.
"Yah sinirliydim kusura bakma" gibi saçma canım konuşmam yani.
sinirleri tutmayı yaş ilerleyınce ogrenıyorsun
bilhassa 30 + sonra , sende bunu bılırsın :)
Sinirliyken nefret kusan, sırları açığa seren biri değilim.. Sinirli de olsam, lafımın sınırını iyi çizerim..
Sinirliyken oh olsun diyorum sinirim geçince yine dayanamıyor kalbim naparsin.
Bazende pişman olmuyorum
İstediğini söyleyen istemediğini duyar bende hiç pişman olmam bilirimki son haddime geldim yoksa sabırlıyımdır
Genelde içimden tartıyorum arada söylemediklerim için ayıflanıyorum ama olsun be daha iyi oldu diye söylenip kendi içimdeki ortamı yatıştırıyorum
Sinirliyken de düşünerek konuşurum piiman olmamak için kırmamak için. Oh olsun falan da demem öyle huyum yok
Pişman olmuyorum ya. Genelde içimdekileri dökmüş oluyorum zaten
söylediğim sözün büyüklüğüne bağlı hak etmişse oh olsun derim acımam :D
Sinirliyken ben bende olmuyorum 😅 çok dikkate alınmamam lazım.
Bazen iyi oluyor içimden atıyorum bazende karşı dakini kırdığım için pişman oluyorum
Adamına ve yerine göre ohh da derim pişman da olabilirim
Keşke demeseydim de olur ama çoğu kez pişman olmam az bile dedim derim😀
Bide sonradan keşke o sırada şu cümleyi söyleseydim deyip pişman bile oluyorum😅
Ağızdan çıkan söz oktan çıkan yay gibidir dönüşü olmaz.. Empati yapmadan konuşmamak gerekir
Sinirliyken susarım genelde. Susmam da pek hayra alamet değildir…
Sinirliyken söylenen sözler, sakinken düşünülmüştür...
Hakettiyse oh olsun diyorum. Arada kaynadiysa , alakasız birine patladimsa pişman oluyorum
Önce oh olsun diyorum sinirim geçince çok pişman oluyorum özür diliyorum
Söylediklerimden pişman değilim aklım hala söyleyemediklerimde 😂
hayatta ölye bişey söyleyemem karşımdakine, ama o söylerse benim için annem bile olsa biter
Sinirliyken doğruları söylerim, kırdığım için pişman olduğumu söylersem yalandır.
sinirliyken sonradan pişman olacağımı bildiğim için kötü bir şey söylemiyorum
Dilimin kemiği vardır. Söylemişsem haketmiştir gerisinin bir ehemniyeti yok.
Pişman oluyorum. Karşımda ki ne kadar kötü bişeyde yapsa ben onun seviyyesine inemem 🙃
Hiçbir zaman pişman olan biri olmadım her yaptımın arkasında dururum
Ben çok pişman oluyorum hem kendime yakıştıramıyorum hemde kalp kırmaktan nefret ediyorum.
La havle vela kuvveten illa billahi aliyyül aziym, dyorum
Hak etmişse oh olsun hak etmediyse özür dilerim
Pişman olurum.. sinirle sarfedilen sözler gerçekler değil mi 😑
İkisini de demiyorum
Sen sinirliyken küsüyorsun mu :D
Napıyorsun peki
Sonra?
Ağır konuşurum o yüzden pişman olurum ama bazende hak ediyorlar
Pişman olmam maalesef iyi ki de söylemişim diyorum pişman olucak bisey yapmam
Piman olurum genelde sinirliyken baya aptallaşıyorum
Çok sinirliysem susmayı tercih ederim
Bu ben
Pişman oluyorum genelde
Öfkeyle kalkan zararla oturur demişler..
Görsel aşırı hoşuma gitti nedense :d şşşş..
Sinirliyken konusmam
Oh olsun diyorum
Hiiiç pişman olmamm..
Genelde pişman oluyorum
Genelde pişman oluyorum
Pişman olurum… kendime çok kızarım…
Haklı olduğum için pişman olmam
Bazen pişman desem çok olur genelde hayır..
Kişiden kişiye göre değişir
Pişman olmam saydırır geçerim😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?