Sinirliyken söylediğiniz şeylere “oh olsun” mu diyorsunuz, pişman mı oluyorsunuz?

Selammmmss ✌️

ne demişler; sözlerin kestiği gönül dikiş tutmaz.

𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Gülümsemeye devam. Kimine yalandan, kimine inattan 😛
Gülümsemeye devam. Kimine yalandan, kimine inattan 😛

#sosyetic

Sinirliyken söylediğiniz şeylere “oh olsun” mu diyorsunuz, pişman mı oluyorsunuz?
Cevapla