Başkalarını üzmemek için en çok kendinizi üzüyorsunuz görüyorum😒


Değer çok önemli bir duygu değerli ise ondan değer beklersiniz değersizlik ise üzerine oynarsınız
Anlamaya çalışmadan dinlemeden konuşmadan konuştuğunda yanlış şeylerle eleştirmeden
Nereden görüyorsun kız 😂 üzerim ya gerekırse güzel uzerım 🥺
Şöyle sorulara bir bakıyorum seçiyorum en depresif olanı. Görüşlerine bir bakıyorum ki aman Allahım🤦🏻♀️
Buraya bakarsan herkes peygamber gıbı , çok takılma burada ki görüşlere 😂
Çok ciddiye aldığımdan değil ama burdaki insanlar cidden gerçek hayatı da yansıtıyor. Göz ardı etmek çok kolay olmuyor ama başarıyorum
Yakın çevrene ve kendıne yoğunlaş. Sosyal medya , kimin ne yaşadığı nasıl davrandığını anlamak zor.
Yaşlı amca gıbı öğüt verıyorum ya 🥺
Sosyal medyada yansıtılanlara inanmayı uzun zaman önce bıraktım ve iyi ki dediğim durumlardan biri😌
Aşırı mantıklı
Başarabiliyorum. Artık değiştim kendim için yaşamaya başladım. Kendimi mutlu ediyorum her daim. 🧚🏼♀️
Tebrik ediyorum seniii 🥰 böyle devam
Eig için teşekkür ederiiim ❤️
Rica ederiiim
Cevap
19Cevap
Başarıyorum
Sanirim bunun temeli hayir diyebilmek
Eger hayir diyebiliyorsan kendini üzmeden yaşama şansın artiyor
Hayır başaramıyorum iyi olanıda yapsam kötü olanida yapsam üzülürüm
Niye yaa
Acıyı seviyorum
Başaramıyorum kendimi üzmeye sebep arıyorum, suni aşk acısı çektiriyorum kendime
Biraz mazoşistlik mi var acaba
Ooo kolay gelsin balımsu
İnsan neyden kaçarsa varacagi ilk yer orasidir o yüzden ilk başta üzülmemek adına dayanma gücü ve sorunlarla baş etme duygusu lazım insana.
Kendi kul hakkima çok giriyorum Allah affetsin kendimi üzmekte üzerime yoktur
Yakınlarına bile uzelsen kıymet bilinmiyorum ve ağlamak gelir içinden bazen aglayamazsin ☹️😞
Hassas ve çevresine karşı duyarlı insanlar için bu mümkün değil.
Yüzde yüz başaramasam da eskisine göre biraz daha iyiyim bu konuda.
Hayat insanların imtihanı demek üzmeden üzülmden yaşamayı bilmek gerek
İyi ve kötü yoktur zihin onu öyle yapar - William Shakspare
Anladım ki zorluklar olmadan kolay şeylere ulaşılamıyor maalesef üzülüyorum çok
Yanii yaşıyoruz bir şekilde...😄
evet dediğim için hep üzülen ben oluyorum hayircilar cok daha mutlu
Yapamıyorum kendimi üzmekten başka, bişeye yaramıyorum nerdeyse
Başkaları üzülsün benim yerime neden bir başkası için kendimi üzeyim aile vs olma dışında
Hep başkalarını düşündüm bu zamana kadar üzülmesinler diye
SONUÇ- TEKME
Kim naparsa yapsın iyilik yapmaktan asla vazgeçemem. Üzücü olsa dahi değişmem, değişemem..
Yapabilen bana da söylesin sirrini
Kendimi üzmek sevdiğim şeylerdendir.
Başaramıyorum, çok zor geliyorrr
Tama görürsem söylerim
Bu durum pek mümkün olmuyor
Bana göre imkansız
Nedenmiş?
Baskalari için yaşıyorum
Hayat çok şey öğrettiği için başarabiliyorum
Başarıyorum
eğer yapabilseydim herkesi üzerdim
yaşamayı becerebiliyor muyum?
Hayır başaramıyorum
Çok zor olur herhalde
Başaramadım
sagolsun çevremdekiler sürekli üzüyor
Hayır tabiki.
Asla
Evet 😇
Başaramıyorum
bu ben
Hayır, başaramıyorum.
Ne yazık ki
maalesef hayır
Başarırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?