Yalnızlık romantizmi yapılmaya değen bir şey değil mi?

Bence romantizmi yapılacak şeylerin başını çekiyor. Bayılıyorum yalnızlık dramı kasmaya

Bu gece de oldukça yalnız hissediyorum buraya bir nebze kendimi ifade etmek istedim. Terk edilmiş gibi hissediyorum ama terk edilmedim, birine ihtiyacım var sarılıp uyumak korunmak istiyorum ama öyle biri yok. Garip işte kendi başıma aşmaya çalışıyorum birazdan sigara yakıp tekrar uyumaya çalışacağım

Yalnızlık romantizmi yapılmaya değen bir şey değil mi?
Cevapla