Yaptığım iyiliği söyleyince sevabı ve anlamı azalıyor mu?

Eski çalıştığım okulda bir öğrencim vardı özgül öğrenme güçlüğü var ablasında da kendisinde de, babasında vardı kısmen. Annesi ev temizliği bina temizliği falan yapıyor. Epey yardim ettik o zaman. Şimdi çalışmıyorum evdeyim masraflarim babamda kpss çalışıyorum. Geçen mesaj atmış öğrencim. Ben kimim diyor. Beni hatırladın mı demek istiyor 😀. Bende kredi kartım zaten 0 da olan bakiyeyide onlara gönderdim en azından defter falan alırlar diye temelli sinfilandi 😀 babamla konuşuyoruz geçen 400 TL verdim ne kadar kaldı borcun dedi. Yine sinirlandi dedim. Ne yaptın dedi. Nurcana gönderdim okullar açılıyor diye bu ay yine odemen gerekiyor dedim. İyi yapmışsın dedi birsey demedi ama. Sag elin verdiğini sol el duymasın diyorlar. Söylemiş oldum. Ne bileyim qnlami azaldı mi sizce?

Yaptığım iyiliği söyleyince sevabı ve anlamı azalıyor mu?
Cevapla