İyilik yaptıktan sonra karşılığında nankörlük görmek nasıl etkiler?

İyilik yapmak, insanın iç dünyasında huzur ve mutluluk yaratan en değerli duygulardan biridir. Ancak bazen, içtenlikle yapılan iyilikler karşılıksız kalır, hatta nankörlükle karşılanır. Bu durum, insanın iyiliğe olan inancını sarsabilir, hayal kırıklığı yaratabilir ve içten gelen o güzel duyguyu zedeleyebilir. Her şeye rağmen iyilik yapmaya devam etmek mi gerekir, yoksa bazı insanlara mesafe koymak mı daha doğrudur?
İyilik yaptıktan sonra karşılığında nankörlük görmek nasıl etkiler?
İyilik yaptıktan sonra karşılığında nankörlük görmek nasıl etkiler?
Cevapla